Fletvugge til loftet sælges.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Bare mig..

thilde-tusindfryd skriver:

Man anbefaler at madrasser til baby skal være min. 5 cm. Og er der ikke en hård bund i fletvuggen ? Ellers kan den jo ikke holde sin form   altså uden hård bund vil den jo klappe sammen på midten, så at sige.

Nej, der er ikke en hård bund, men synes egentlig madressen gør arbejdet, selv om den lille ligger deri falder den ikke sammen.. Men den er jo selvfølgelig ikke så hård som en almindelig tremmeseng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

lulleh

thilde-tusindfryd skriver:

Man anbefaler at madrasser til baby skal være min. 5 cm. Og er der ikke en hård bund i fletvuggen ? Ellers kan den jo ikke holde sin form   altså uden hård bund vil den jo klappe sammen på midten, så at sige.

niks det er ikke en hård bund ligesom en alm seng. kan lige vedhæfte et billede af min søn i den. og den bukker ikke sammen på midten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

Har lige målt madressen, den er 4 cm tyk..

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

lulleh skriver:

niks det er ikke en hård bund ligesom en alm seng. kan lige vedhæfte et billede af min søn i den. og den bukker ikke sammen på midten.

præcis...

Anmeld

28. november 2010

lulleh

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, altså jeg har heller ikke haft problemer med den... Den ligger kanon godt i vuggen og er ikke blød på den måde.. Den passer rigtig godt deri..

Min sp var også MEGET glad for den Hun synes det var så sjovt at se min datter deri når hun kom, for hun eeeeelskede den og synes den var så sjov.. (den har været brugt som et "legested" inde i stuen og altså ikke som en seng

ja de nyder virkelig at ligge der i. min sp er begyndt at anbefalde det til andre. da det også styrker deres balance. det derfor at sårn en sanse gynge er på mode.  de gør det samme.

Anmeld

28. november 2010

pussepige

lulleh skriver:

Er ikke interesseret i Vuggen har selv sådan en den er super god...

Men skrev sådan set bare fordi hvor er han nuser når han ligger der i vuggen og sover...  Er han jo også selvom han ikke lige ligger der og sover...

Anmeld

28. november 2010

lulleh

pussepige skriver:

Er ikke interesseret i Vuggen har selv sådan en den er super god...

Men skrev sådan set bare fordi hvor er han nuser når han ligger der i vuggen og sover...  Er han jo også selvom han ikke lige ligger der og sover...

heh tak

Anmeld

28. november 2010

lulleh

~~M.Nielsen~~ skriver:

præcis...

alle burde have en .

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

lulleh skriver:

ja de nyder virkelig at ligge der i. min sp er begyndt at anbefalde det til andre. da det også styrker deres balance. det derfor at sårn en sanse gynge er på mode.  de gør det samme.

Ja, min sp sagde også den var god, og hvas man så efterfølgende, når den lille ikke ville sove deri mere, så kunne man hænge en af de der flade rynde gyngeagtige nogen op, så var det bare endnu bedre - Altså fordi der så hele tiden er noget der hjælper til deres balance.. Ved ikke om det måske blev lidt indviklet

Anmeld

28. november 2010

thilde-tusindfryd

Men hvad holder den så udstrakt ? Er der runde stålstænger rundt om bunden ?

Jeg har nemlig haft kigget på andre af disse fletvugger for et stykke tid siden på dba, og da fulgte der en hård bund med og de skrev, at det var nødvendigt for at den kunne holde sig udstrakt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.