~~M.Nielsen~~ skriver:
Min datter blev 6 mdr. her d. 17 nov, og hun kan stadigvæk ikke sidde selv.. - Overhovedet.. Hun falder med det samme til siderne og er overhovedet ikke tæt på at kunne sidde selv..
Synes bare alle andre i den alder kan sidde selv, men hun kan ikke, og det går mig sgu på! 
Er det normalt? Hvordan træner jeg hende, hvis jeg skal gøre det, og ikke bare skal lade hende ligge?
Hejsa:0)
Vil bare sige at da Anton var 6 mdr var han ligesådan - slap og rullede ud til siderne - når jeg satte ham op klappede han helt sammen og lå med maven på gulvet:0)
Nuer han 8 mdr og har egentlig godt kunne sidde i en god tid nu, men jeg er så sart - er så bange for at sætte ham for han er så vild og uden grygt og kaster sig bare frem og tilbage og slår det stakkels hoved konstant -så her ligger han faktisk kun på maven endnu.
Vi har prøvet at mandsopdække ham med puder og tæpper men dem skubber han bare væk osv så jeg er en kylling:0)
Det er helt normalt at de ikke kan sidde selv - kan nævne at vi i min mødregruppe er 6 styks og der er ingen der sidder selv endnu og de er alle 8 mdr og op efter:0) Så du skal ikke tænke mere over deT:0)
Christina, hvis datter sad og tronede som en anden dronning da hun var 5 mdr - så der er mile vidt forskel på ungerne:0)
Anmeld