Min datter kan stadig ikke sidde selv :( What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.290 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Bare mig..

Min datter blev 6 mdr. her d. 17 nov, og hun kan stadigvæk ikke sidde selv.. - Overhovedet.. Hun falder med det samme til siderne og er overhovedet ikke tæt på at kunne sidde selv..

Synes bare alle andre i den alder kan sidde selv, men hun kan ikke, og det går mig sgu på!

Er det normalt? Hvordan træner jeg hende, hvis jeg skal gøre det, og ikke bare skal lade hende ligge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

LinLin

Går ud fra du mener hun er fra 17. maj...?

Men det er altså HELT OK at hun ikke kan sidde endnu

Anmeld

28. november 2010

TbCp

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter blev 6 mdr. her d. 17 maj, og hun kan stadigvæk ikke sidde selv.. - Overhovedet.. Hun falder med det samme til siderne og er overhovedet ikke tæt på at kunne sidde selv..

Synes bare alle andre i den alder kan sidde selv, men hun kan ikke, og det går mig sgu på!

Er det normalt? Hvordan træner jeg hende, hvis jeg skal gøre det, og ikke bare skal lade hende ligge?

17. maj???

Eller er det november du mener?

Hvis det er november skal du slet ikke være bekymret, så skal det nok komme! Der er mange der endnu ikke kan sidde selv når de er 6 mdr.

Anmeld

28. november 2010

bagger26

Min datter blev 8 mdr her den 16, og jeg træner ikke med hende. Hun sidder når hun sidder ved os og i højstolen.. Man skal helst ikke træne med dem, det er bedst hvis de bare selv lærer at sidde, når de selv kan sætte sig op fra maven/kravle stilling..  Så det skal du slet ikke være bekymret for..

Anmeld

28. november 2010

Ida.

Hvad du skal gøre?!! Vente det skal nok komme før eller siden - Annika var 8 mdr før hun sad selv, og det er altså ikke unormalt det vigtigste er bare, at du sørger for at få hende lagt på maven, så hun kan styrke sin muskulatur og balance, så skal det andet nok komme, når hun er klar til det

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

TbCp skriver:

17. maj???

Eller er det november du mener?

Hvis det er november skal du slet ikke være bekymret, så skal det nok komme! Der er mange der endnu ikke kan sidde selv når de er 6 mdr.

Undskyld ja. D. 17 november Hun er fra d. 17 maj.. Ved ikke lige hvad jeg har tænkt på

Nå okay, synes bare alle kan sidde, og om ikke andet sådan rimeligt.. Hun kan bare slet slet ikke!

Anmeld

28. november 2010

Mette.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter blev 6 mdr. her d. 17 maj, og hun kan stadigvæk ikke sidde selv.. - Overhovedet.. Hun falder med det samme til siderne og er overhovedet ikke tæt på at kunne sidde selv..

Som alle de andre skriver - læg hende på maven og vent på hun pludselig selv kan.

Vi gjorde selv den fejl med Emilie (på 7 måneder), at vi for 2 måneder siden lod hende sidde mellem vores ben og nu sidder hun fuldstændig selv og har gjort det to måneder - problemet er at det jo er sjovt nu også derfor gider hun ikke ligge på maven og øve sig på at kravle - så vær tålmodig og lad hende udvikle sig som hun kan og i hendes tempo. Hun skal nok nå det og hun er bestemt ikke langsom fordi hun ikke kan endnu.

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

DAs mor skriver:

Går ud fra du mener hun er fra 17. maj...?

Men det er altså HELT OK at hun ikke kan sidde endnu

Mener 17. nov

Nå okay, synes bare alle andre kan i den alder

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

bagger26 skriver:

Min datter blev 8 mdr her den 16, og jeg træner ikke med hende. Hun sidder når hun sidder ved os og i højstolen.. Man skal helst ikke træne med dem, det er bedst hvis de bare selv lærer at sidde, når de selv kan sætte sig op fra maven/kravle stilling..  Så det skal du slet ikke være bekymret for..

Ja det havde jeg også hørt, men ja, synes bare alle andre kan, men det er så fordi de måske er blevet trænet med... ? :/

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

idamaria83 skriver:

Hvad du skal gøre?!! Vente det skal nok komme før eller siden - Annika var 8 mdr før hun sad selv, og det er altså ikke unormalt det vigtigste er bare, at du sørger for at få hende lagt på maven, så hun kan styrke sin muskulatur og balance, så skal det andet nok komme, når hun er klar til det

Okay.. Hun ligger også hele tiden på maven faktisk, eller meget af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.