Min datter kan stadig ikke sidde selv :( What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Ryberg

Lasse er snart 7 mdr. og kan heller ikke sidde selv.. det skal nok komme

jeg har fået at vide at når de er omkring 8 mdr. får de udviklet deres svaj i ryggen som gør at de kan holde balancen når de sidder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter blev 6 mdr. her d. 17 nov, og hun kan stadigvæk ikke sidde selv.. - Overhovedet.. Hun falder med det samme til siderne og er overhovedet ikke tæt på at kunne sidde selv..

Synes bare alle andre i den alder kan sidde selv, men hun kan ikke, og det går mig sgu på!

Er det normalt? Hvordan træner jeg hende, hvis jeg skal gøre det, og ikke bare skal lade hende ligge?

Smilla har altså først lige lært at sidde helt selv nu. Hun er 8 mrd. Og flere fra mødregruppen, som har samme alder kan ikke endnu. Der kan sagtens vare mere tid endnu ;-) Så dont worry sweetie ;-)

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

Måske det er ledt at sige, men det er jeg egentlig glad for at hører, at der ER andre der heller ikke kan sidde selv

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Smilla har altså først lige lært at sidde helt selv nu. Hun er 8 mrd. Og flere fra mødregruppen, som har samme alder kan ikke endnu. Der kan sagtens vare mere tid endnu ;-) Så dont worry sweetie ;-)

Godt at hører, for så er Nicoline ikke bagud Det er sgu bare ikke rart at tro ens barn er bagud, så det er dejligt nok, at hører det ikke er unormalt

Håber du har det godt

Anmeld

28. november 2010

MariaJ

Det klan sagtens være lige om hjørnet, selvom hun slet ikke kan sidde nu. For en uge siden kunne Johanna slet ikke sidde selv. Nu kan hun pludselig sidde i flere minutter frit på gulvet. Det er nærmest kommet fra den ene dag til den anden. Hun har kunnet kravle i nogle uger, men kan altså først sidde nu. Hun er fra 30. april.-

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

MariaJ skriver:

Det klan sagtens være lige om hjørnet, selvom hun slet ikke kan sidde nu. For en uge siden kunne Johanna slet ikke sidde selv. Nu kan hun pludselig sidde i flere minutter frit på gulvet. Det er nærmest kommet fra den ene dag til den anden. Hun har kunnet kravle i nogle uger, men kan altså først sidde nu. Hun er fra 30. april.-

Okay.. Det var da lidt sjovt, at det kom før hun kunne sidde.. Eller? Er der mange der kravler førde sidder? :/

Anmeld

28. november 2010

m4ik3n

Min pige er 8 en halv måned. og har først begyndt at sidde selv her for ikke så længe siden.

vores sundhedsplejerske har lagt stor vægt på at hun helst skal ligge på maven, og ikke sidder så meget selv. for til sidst ville de endnu med hun måske bare vil sidde og ikke begynde at kravle osv.

Så det er jo faktisk super fint hun ligger så meget på maven, og hver ting til sin tid. lige pludselig sidder hun

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

m4ik3n skriver:

Min pige er 8 en halv måned. og har først begyndt at sidde selv her for ikke så længe siden.

vores sundhedsplejerske har lagt stor vægt på at hun helst skal ligge på maven, og ikke sidder så meget selv. for til sidst ville de endnu med hun måske bare vil sidde og ikke begynde at kravle osv.

Så det er jo faktisk super fint hun ligger så meget på maven, og hver ting til sin tid. lige pludselig sidder hun

Nå okay.. Underligt at min sp egentlig ikke har sagt noget om det da hun var her sidst  Men det var da rat at vide

Anmeld

28. november 2010

Cris

Seks måneder er stadig ok, ikke?   Vores den lille var 7 og han kravlede også senere... Det har vi ikke taget så tung, det stadig i gennemsnittet selv om man kun hører om alle de babier som er så hurtige og kan sidde selv allerdede efter 6 uger og kan gå når de fylder 4 månder

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

Cris skriver:

Seks måneder er stadig ok, ikke?   Vores den lille var 7 og han kravlede også senere... Det har vi ikke taget så tung, det stadig i gennemsnittet selv om man kun hører om alle de babier som er så hurtige og kan sidde selv allerdede efter 6 uger og kan gå når de fylder 4 månder

Haha, ja det er sgu snart sådan man tænker i hvertfald hihi. Den var ellers go'!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.