Baby og hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

SSL

MariaJ skriver:

Ja, jeg kan godt se at jeg måske bare har været lidt for sart. Det er selvfølgelig rigtigt som du siger, at de alligevel blander mundvand og jeg ved ikke hvad nu hvor Johanna kravler rundt. Men jeg vasker altså selv hænder, når hunden har slikket på mig, og jeg lader hende ikke slikke mig i ansigtet.

Okay, men det er bestemt også en 'smagssag' hvad hunden må, og ikke må.. Men jeg tror ikke du går helt galt i byen, hvis bare hunden må gøre det samme på dit barn, som den må på dig.. Fordi, ja - når bebse kravler rundt på gulvet bliver der nok fanget lidt hundehår, savl og andet hehe.. Det er nok svært at undgå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Pige2009

mortilflere skriver:

De gange jeg har overnattet på syghuset har bonden haft en ble fra barnet med hjem ,  lidt ulækkert men så lære de lugten fra barnet LOL''

når jeg er komet lige hjem har vi bare sat liften ned til hundene  (mormoren var så ved at dø LOL)

Vi har aldrig haft problemer med hundene og babyer , og den dag i dag der beskytter hundene ungerne til hver en tid

Sådan har de også praktiseret det med stor succes i min familie

Anmeld

28. november 2010

heaven

her lagde vi Lasse på gulvet da vi kom hjem, så zitta kunne undersøge ham - det gik fint...

zitta har været en problemhund (lang historie), så da lasse begyndte at kravle rundt, havde vi en periode hvor vi var EKSTRA-EKSTRA opmærksom, da zitta udviste usikkerhed.... men det gik og går fint nu, dog har vi 2 regler: Når zitta lægger sig i sin kurv, så skal hun have lov at have fred - dvs lasse ikke må komme indenfor en meter fra kurven - en slags safetizone.... alle andre steder må hun gå væk fra ham..... regl nummer 2: hun skal have lov at spise og drikke i fred, så der skal han også holde afstand....

til slut kan jeg fortælle at de regler var blevte lavet alligevel, selvom hun ikke havde været problem hund og usikker i en kort periode....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.