Baby og hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

SSL

Diana... skriver:

Ja det er de nemlige nu han så blevet større, men det er stadig sådan hvor Lucas er, er hunden også. Min mand har lavet en sne hule ude i haven til Lucas og når Lucas så sidder der inde ligger hunden uden foran og piver for han vil da også med ind til Lucas 

Ej, hvor er det bare en dejlig succes historier - har I gjort noget specielt dengang i fik bebse hjem?? Jeg suger til mig af gode råd når det kommer til det med at tilvænne hunde til børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

AnneBJ

mortilflere skriver:

De gange jeg har overnattet på syghuset har bonden haft en ble fra barnet med hjem ,  lidt ulækkert men så lære de lugten fra barnet LOL''

når jeg er komet lige hjem har vi bare sat liften ned til hundene  (mormoren var så ved at dø LOL)

Vi har aldrig haft problemer med hundene og babyer , og den dag i dag der beskytter hundene ungerne til hver en tid

Sådan gjorde mine forældre også da de fik min bror og jeg. Vi havde rottweiler, som lige fik lov at hilse på, ved at liften blev stillet på stuegulvet. Vi fik begge et ordentligt slik i hvoedet, og satte i et hyl og siden da var vi de bedste venner med hunden!

Anmeld

28. november 2010

Diana...

SSL skriver:

Ej, hvor er det bare en dejlig succes historier - har I gjort noget specielt dengang i fik bebse hjem?? Jeg suger til mig af gode råd når det kommer til det med at tilvænne hunde til børn

Da vi kom hjem satte vi autostolen på gulvet så hunden kunne få lov at sige hej og give et ordentlig møs. Men ellers har vi bare altid sørget for at Jackie (hunden) har fået lov til at være med i legen. Så de har ligge sammen på legetæppet vi har lagt Lucas på jackie da han ikke kunne komme nogen steder selv osv. Men vi har altid haft fælles leg og ikke hold hunden ude. Selvfølgelig er der meget hunden ikke kan være med til men så har han bare ligget klos op af os og kikket med eller vi har kastet leget tøj til ham samtidig. 

Anmeld

28. november 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Sådan gjorde mine forældre også da de fik min bror og jeg. Vi havde rottweiler, som lige fik lov at hilse på, ved at liften blev stillet på stuegulvet. Vi fik begge et ordentligt slik i hvoedet, og satte i et hyl og siden da var vi de bedste venner med hunden!

Anmeld

28. november 2010

SSL

Diana... skriver:

Da vi kom hjem satte vi autostolen på gulvet så hunden kunne få lov at sige hej og give et ordentlig møs. Men ellers har vi bare altid sørget for at Jackie (hunden) har fået lov til at være med i legen. Så de har ligge sammen på legetæppet vi har lagt Lucas på jackie da han ikke kunne komme nogen steder selv osv. Men vi har altid haft fælles leg og ikke hold hunden ude. Selvfølgelig er der meget hunden ikke kan være med til men så har han bare ligget klos op af os og kikket med eller vi har kastet leget tøj til ham samtidig. 

Okay, det lyder også bare godt, af jer som hundejere og forældre at have dem begge med

Men der var også en anden herinde som skrev at de havde stilt autostolen som det første da de kom hjem, så hundene hilste og det var også gået så godt

Anmeld

28. november 2010

Diana...

SSL skriver:

Okay, det lyder også bare godt, af jer som hundejere og forældre at have dem begge med

Men der var også en anden herinde som skrev at de havde stilt autostolen som det første da de kom hjem, så hundene hilste og det var også gået så godt

Jeg tænkte meget over det da jeg ventet Lucas hvordan vi lige skulle gøre, og Jackie var stadig kun hvalp jackie er fra juli 08 og Lucas februar 09 så de jo lige gamle næsten, så jeg var meget bekymret, men læste flere steder og fik også at vide at dyrelægen og min jdm at det var det bedste at gøre at lade hunden hilse på den lille som noget af det første når man kom hjem og det var i orden at hunden også gav et møs da det betyder den lille er accepteret, så det gjorde vi og har ikke kunne holde dem adskildt siden. 

Så der bliver gjort det samme med lillesøster til januar. 

Anmeld

28. november 2010

Tennamor

Diana... skriver:

Lige så tæt de vil, Her leger de sammen, putter sammen og Lucas kravler rund på hunden og har altid gjort det. 

De er de bedste venner og jeg synes det er så hyggeligt at de er så gode venner. 

Lucas for også et ordentligt møs en gang i mellem men det er langt fra hver gang og heller ikke hverdag så får han bare lige en klud i hoved. 

Dyrlægen fortalte mig at det at hundene møsser dem betyder bare at de har accepteret dem. 

Og du får da lige et par billeder med af de bedste venner fra da lucas kun kravlet. 

Hov og vores hun kan sagtens adskille tempoet i legen fra når det er Lucas eller min mand han leger med. 

Århh det er noget der varmer mit hundehjerte " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" /> Vores (lille) hund skal også møde bebs med det samme, så han forstår at den lille også er en del af familien..

Anmeld

28. november 2010

SSL

Diana... skriver:

Jeg tænkte meget over det da jeg ventet Lucas hvordan vi lige skulle gøre, og Jackie var stadig kun hvalp jackie er fra juli 08 og Lucas februar 09 så de jo lige gamle næsten, så jeg var meget bekymret, men læste flere steder og fik også at vide at dyrelægen og min jdm at det var det bedste at gøre at lade hunden hilse på den lille som noget af det første når man kom hjem og det var i orden at hunden også gav et møs da det betyder den lille er accepteret, så det gjorde vi og har ikke kunne holde dem adskildt siden. 

Så der bliver gjort det samme med lillesøster til januar. 

Ej hvor dejligt altså!! Men det har vi også talt om herhjemme, at så snart den lille kommer til verden, så skal hundene bestemt have lov at hilse på deres måde  Dejligt at hører!

Anmeld

28. november 2010

henh01

Vores store hund får også lov at komme helt tæt på. Han slikker ham også i hovedet men når lillemanden siger fra så siger vi stop. Det fungerer rigtig godt. Nu er lillemanden 16 dage gammel og der er endnu ikke noget jalousi - værre er det med storesøster. Forstår simpelthen ikke hvad vi gør galt. -Hun får lov at sidde med ham når hun har lyst, skifte ham, give ham flaske osv osv osv. Alligevel så kommer der hele tiden små kommentare fra hende om at det er tarveligt at jeg ikke vil gøre noget for hende men alt for lillebror. -Laver mere med søster nu end jeg gjorde sidst i min graviditet og alligevel

Nå men tilbage til det med hunden Vi ligger ikke lillemanden på gulvet, da hunden ikke helt ved hvor tung han er og ofte vil hvile hans hoved på vores ben osv, jeg kunne være lidt bekymret for at han plantede sit store fede hoved oven på lillemanden, det er han lidt for stor til.  Men så snart lillemanden selv kommer rundt så skal de kunne finde ud af at være på gulvet samtidig.

Anmeld

28. november 2010

MariaJ

Diana... skriver:

Lige så tæt de vil, Her leger de sammen, putter sammen og Lucas kravler rund på hunden og har altid gjort det. 

De er de bedste venner og jeg synes det er så hyggeligt at de er så gode venner. 

Lucas for også et ordentligt møs en gang i mellem men det er langt fra hver gang og heller ikke hverdag så får han bare lige en klud i hoved. 

Dyrlægen fortalte mig at det at hundene møsser dem betyder bare at de har accepteret dem. 

Og du får da lige et par billeder med af de bedste venner fra da lucas kun kravlet. 

Hov og vores hun kan sagtens adskille tempoet i legen fra når det er Lucas eller min mand han leger med. 

Ej, hvor nogle dejlige billeder. De ser ud som om de har det rigtig dejligt sammen.

Jeg kan godt se at jeg måske bare er lidt sart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.