"lille" update + billedspam :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Dinna88

quar20 skriver:

haha ja jeg HAVDE overskud men har jeg absolut ikke idag..!! lillemanden døjer med maven og storemanden vil bygge med dublo..!! Havde glemt alt om aftensmaden, havde glemt den store badedag idag.. I GUDER:. har først sat mig nu efter 5 timer stående, og nu vågner lillemanden igen..!!

Overskud er FULDSTÆNDIG noget jeg IKKE har

Puuuha, det lyder heller ikke særlig overskudsagtigt! Jeg håber da du klarer den og at alt nok skal blive stille og roligt igen, hehe.

Du får lige et det-skal-nok-gå-kram med på vejen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Puuuha, det lyder heller ikke særlig overskudsagtigt! Jeg håber da du klarer den og at alt nok skal blive stille og roligt igen, hehe.

Du får lige et det-skal-nok-gå-kram med på vejen  

hihi mange mange tak

og nej det er bestemt ikke overskud der er på lager herhjemme, så nu ser jeg frem til et lanrmt bad om forhåbentlig ikke så længe

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

quar20 skriver:

hihi mange mange tak

og nej det er bestemt ikke overskud der er på lager herhjemme, så nu ser jeg frem til et lanrmt bad om forhåbentlig ikke så længe

hehe

uh, det lyder også godt, især i denne mildt sagt kolde tid! Håber det hjælper lidt på det  

Anmeld

29. november 2010

quar20

Dinna88 skriver:

hehe

uh, det lyder også godt, især i denne mildt sagt kolde tid! Håber det hjælper lidt på det  

ja for hunde Der er ikke noget bedre end et varmt bad..

Også håber jeg lidt på jeg kan få manden til at sætte æbleskriver over i ovnen så de er klar efter badet, så er det dømt ren råhygge på sofaen

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

quar20 skriver:

ja for hunde Der er ikke noget bedre end et varmt bad..

Også håber jeg lidt på jeg kan få manden til at sætte æbleskriver over i ovnen så de er klar efter badet, så er det dømt ren råhygge på sofaen

Argh, det er godt nok snyd! Når jeg skal have æbleskiver skal de laves fra bunden af uden æg, så det er lidt mere krævende  
Ush, så håber jeg lige det nyder det hele en ekstra tand for os der ikke kan slappe af endnu: jeg har dog ikke et barn, men jeg er begravet i lektier og afleveringer her til aften, så hygge? Det holder jeg til en kop varm kakao  

Anmeld

29. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Kan slet ikke lade vær med opdateringer Så det kommer vidst af sig selv..

UHHH lad os håbe det blir torsdag..!! Jo før jo bedre..!! ..

Jeg var også SINDSYG nervøs og specielt om mandagen hvor jeg blev sat igang om tirsdagen..!! Frygtede ligefrem at tage på sygehuset simpelthen fordi jeg var så skide bange for fødslen, for om jeg ville kunne elske ham fra første øjeblik ligesom jeg gjorde med Tino..!!

Men bare rolig det kommer HELT af sig selv

Åhh tak søde det er jeg virkelig glad for at høre, det giver lidt ro at vide

Glæder mig også til at kunne opdatere

Anmeld

29. november 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Argh, det er godt nok snyd! Når jeg skal have æbleskiver skal de laves fra bunden af uden æg, så det er lidt mere krævende  
Ush, så håber jeg lige det nyder det hele en ekstra tand for os der ikke kan slappe af endnu: jeg har dog ikke et barn, men jeg er begravet i lektier og afleveringer her til aften, så hygge? Det holder jeg til en kop varm kakao  

arh ha blir HEL forpustet bare af tanken om lektier..

Rigtig go aften til dig..

Anmeld

29. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Åhh tak søde det er jeg virkelig glad for at høre, det giver lidt ro at vide

Glæder mig også til at kunne opdatere

Jamen det er helt korrekt,hvis i forældre er afslappet blir storebror det også.. Og hvis han ikke gider lillebror i starten så er det også helt okay..!!

Bare husk at du er mor - og du har kærlighed til begge børn Så skal alt nok gå det er jeg HEL sikker på..

ARHH håber du får en helt fantastisk fødsel.. Glæder mig SÅ meget til at læse fb og se en masse billeder

Anmeld

30. november 2010

Magsen

godt at høre det hele går så godt ..

kæmper også selv med ammningen.. og i nat sov vores prinsesse fra kl 02.00 til 10.30 jeg var(er) fuuuuldtstændig i CHOK og var så overasket da jeg vågnede fordi jeg følte mig så friisk :b fandt så udaf at det ikke var så underligt da jeg havde sovet 6 timer i streg uden at vågne en ENESTE gang Jeg havde ellers også planer om at prøve at give hende mme for at se om hun så gad sove, men har hver dag udsat det og tænkt armen jeg gør det i morgen og sådan har det fortsat.. Prinsessen er i morgen 4 uger og har nu sovet for første gang i laaaaang tid  

..Men det jo heeelt sindsygt nogle dejlige drenge du har!! er helt paf i det billede hvor i alle 3 sidder i sofaen og drengene har ens tøj på, gud hvor er det bare sødt

stoort  fra Maggie <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.