"lille" update + billedspam :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

Sikke da et par superkarle du har der..og dejligt at høre så meget nyt.
Jeg kan godt forstå dit princip med ro om familien i de første dage, det synes jeg bare er så godt gået.
Jeg har også altid holdt på, at folk måtte vente med at komme til vi selv inviterede, så vi kunne få fred og ro, samt overskud først.
Kæmpe knus

Kærligst
Sussie

1000 mange gange tak Er også HEL pjattet med dem

Ja de accepterede heldigvis alle sammen..!! Ja mine søskende har ikke engang set ham endnu - men det skyldes sneen, vi har godt 65cm i haven og bor i en lille by - og hvis de sku komme herover så skulle det være på snescooter og de er lige lovlige dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

1000 mange gange tak Er også HEL pjattet med dem

Ja de accepterede heldigvis alle sammen..!! Ja mine søskende har ikke engang set ham endnu - men det skyldes sneen, vi har godt 65cm i haven og bor i en lille by - og hvis de sku komme herover så skulle det være på snescooter og de er lige lovlige dyre

åhrja..det var dog vildt...har I overvejet at investere i en pansret mandskabsvogn??
LOL
Eiii..sikke en masse sne.

Anmeld

29. november 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

åhrja..det var dog vildt...har I overvejet at investere i en pansret mandskabsvogn??
LOL
Eiii..sikke en masse sne.

hehe ja det har vi faktisk overvejet en del gange

Ja der er voldsomt meget sne.. Storebror på her d. 13, 22 måneder gammel kan slet ikke li alt det sne.. Han ikke li at det er højere end ham selv

Men det tror jeg da pokker.. Det ærger mig bare at vi ikke engang kan gå en tur med barnevognen, så det må godt holde en pause med alt det sne

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

hehe ja det har vi faktisk overvejet en del gange

Ja der er voldsomt meget sne.. Storebror på her d. 13, 22 måneder gammel kan slet ikke li alt det sne.. Han ikke li at det er højere end ham selv

Men det tror jeg da pokker.. Det ærger mig bare at vi ikke engang kan gå en tur med barnevognen, så det må godt holde en pause med alt det sne

Vil da nok også sige: alt med måde

Anmeld

29. november 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

Vil da nok også sige: alt med måde

hehe ja..

Anmeld

29. november 2010

2babygirls

Sikke nogle smukke drenge du har!!! total kære ens dragter de har på, men sukker jo helt !!!!

Anmeld

29. november 2010

NessaXenia

totalt lækre drenge

Anmeld

29. november 2010

quar20

1000 tak piger

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Wow, jeg bed mærke i det overskud det ligner du har  Men nøøøj, hvor er det bare nogle kære drenge!

Anmeld

29. november 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Wow, jeg bed mærke i det overskud det ligner du har  Men nøøøj, hvor er det bare nogle kære drenge!

haha ja jeg HAVDE overskud men har jeg absolut ikke idag..!! lillemanden døjer med maven og storemanden vil bygge med dublo..!! Havde glemt alt om aftensmaden, havde glemt den store badedag idag.. I GUDER:. har først sat mig nu efter 5 timer stående, og nu vågner lillemanden igen..!!

Overskud er FULDSTÆNDIG noget jeg IKKE har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.