"lille" update + billedspam :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

LÆKKER LÆKKER LÆKKER LÆKKER LÆKKER LÆKKER LÆKKER........ Er i alle 3!!

Du sød smukke

Mange mange tak Og kan jo kun sige I LIGE MÅDE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Nalle

Hold k**f nogle lækre unger du har

Anmeld

29. november 2010

quar20

Nalle skriver:

Hold k**f nogle lækre unger du har

Hvor er du sød.. Mange tak Er også en MEGET stolt mor til drengene.

Anmeld

29. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejlige drenge, at du har  

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Ja det er jeg slet ikke i tvivl om Og hvor er det altså nogle gode billeder din søster har taget

Ja hun er ikke helt skidt

Anmeld

29. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Vi frygtede jo hvordan Tino ville reagerer og om vi skulle til at frygte for dagen når vi slog vores øjne op - men næee nej det går bare så godt med drengene..!!

Liam har dog haft bøvl med maven igår aftes, i nat og her indtil nu - men Tino kommer løbende med sutten til Liam så snart han græder..!

Liam har ikke været så go til at tage sutten.. Det KAN fungerer - men det er sjældent det vare længere end små 10min..!!

Min sp sagde at hun syntes jeg sku amme ham i 1 time af gangen og ved begge bryster,r og hvis han stadig er mere sulten skal vi varme en flaske for efter den time er mine bryster malket for mælk..!! Problemet er bare at det er SÅ hårdt for ham, så han falder i søvn HELE tiden..!! Så har fået nogle fif til hvordan jeg kan stimulerer ham bedre til at vågne..!! Så vi får skiftet nogle bleer og bøvset en del gange i løbet af sådan en amning

Men bare rolig søde er sikker på dine drenge blir ligeså skønne som mine - også kan vi stolt vise drengene frem.. og er sikker på at storebror blir SÅ sej i den nye rolle..!!

Vi valgte jo at sige til folk ( ikke svigerforældre og forældre samt søskende ), at vi ville have ro den første uge - KUN fordi det ville forvirre Tino mere hvis der kom en hel masse gæster HELE tiden..!! også valgte vi at frabede os barselsgaver til Liam for vi manglede jo intet - så hvis de absolut ville komme med gave så ville vi hellere de købte en lille storebror gave til Tino..!! Det har ALLE  accepteret så Tino har fået mange fine gaver men det har Liam nu også

Det lyder som en god ide med amningen, det er rart at have plan. Må indrømme at jeg tvang Phillip til sutten sidst, men det er jo klart de ikke gider den når ikke der kommer noget ud

Jeg synes det er virkelig god ide med barselsbesøgene, tror også vi vil forsøge at holde dem til familien den første tid.

Men puha kan mærke jeg er 1000 gange mere nervøs for det hele denne gang, er i tvivl om jeg kan blive ligeså glad for nummer to, om jeg kan finde ud af det osv Men lur mig om ikke nok det skal gå alt sammen. Glæder mig nu til at se den lille mand. Fik pakket tasken i weekenden fordi plukveerne stod kø, så nu er der noget i mig der siger torsdag, men ellers er jeg ret sikker på at jeg kommer til at vente ligesom dig

Hvor jeg dog glæder mig til at følge de små guldklumper, fortsæt endelig med opdateringer

Anmeld

29. november 2010

Nalle

quar20 skriver:

Hvor er du sød.. Mange tak Er også en MEGET stolt mor til drengene.

Det kan du også roligt være

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Sikke da et par superkarle du har der..og dejligt at høre så meget nyt.
Jeg kan godt forstå dit princip med ro om familien i de første dage, det synes jeg bare er så godt gået.
Jeg har også altid holdt på, at folk måtte vente med at komme til vi selv inviterede, så vi kunne få fred og ro, samt overskud først.
Kæmpe knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Ja hun er ikke helt skidt

Nej det er hun ihvertfald ikke..

Anmeld

29. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Det lyder som en god ide med amningen, det er rart at have plan. Må indrømme at jeg tvang Phillip til sutten sidst, men det er jo klart de ikke gider den når ikke der kommer noget ud

Jeg synes det er virkelig god ide med barselsbesøgene, tror også vi vil forsøge at holde dem til familien den første tid.

Men puha kan mærke jeg er 1000 gange mere nervøs for det hele denne gang, er i tvivl om jeg kan blive ligeså glad for nummer to, om jeg kan finde ud af det osv Men lur mig om ikke nok det skal gå alt sammen. Glæder mig nu til at se den lille mand. Fik pakket tasken i weekenden fordi plukveerne stod kø, så nu er der noget i mig der siger torsdag, men ellers er jeg ret sikker på at jeg kommer til at vente ligesom dig

Hvor jeg dog glæder mig til at følge de små guldklumper, fortsæt endelig med opdateringer

Kan slet ikke lade vær med opdateringer Så det kommer vidst af sig selv..

UHHH lad os håbe det blir torsdag..!! Jo før jo bedre..!! ..

Jeg var også SINDSYG nervøs og specielt om mandagen hvor jeg blev sat igang om tirsdagen..!! Frygtede ligefrem at tage på sygehuset simpelthen fordi jeg var så skide bange for fødslen, for om jeg ville kunne elske ham fra første øjeblik ligesom jeg gjorde med Tino..!!

Men bare rolig det kommer HELT af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.