mor_sabina skriver:
Ihh hvor dejligt at høre det går så godt hos jer. Ikke mindst med Tino, det er det jeg er mest nervøs for det er Phillips reaktion på at lillebror kommer. Men vi må jo prøve at holde fast i rutinerne og give ham opmærksomhed når lillebror sover og så ellers inddrage ham i pasningen. Nå men det var jo dine drenge det skulle handle om
Det lyder nu altså hårdt med den lange amning. Kan du ikke aflaste lidt med sutten? Jeg husker sundhedsplejersken sagde til mig at jeg skulle huske at holde pauser for at hans mave også fik noget ro. så det måtte tage max en halv time at spise og så skulle jeg holde en pause på gerne 2 timer, men det var nu ikke altid der gik helt 2 timer.
Men det er da forsøget værd at prøve at lave lidt system og evt prøve med en sut, mor skulle jo også gerne kunne holde til det
Men hvor ser i altså bare skønne ud, bliver helt misundelig, men forhåbentlig kan mine drenge stråle om kap om ikke så længe
Vi frygtede jo hvordan Tino ville reagerer og om vi skulle til at frygte for dagen når vi slog vores øjne op - men næee nej det går bare så godt med drengene..!!
Liam har dog haft bøvl med maven igår aftes, i nat og her indtil nu - men Tino kommer løbende med sutten til Liam så snart han græder..! 
Liam har ikke været så go til at tage sutten.. Det KAN fungerer - men det er sjældent det vare længere end små 10min..!!
Min sp sagde at hun syntes jeg sku amme ham i 1 time af gangen og ved begge bryster,r og hvis han stadig er mere sulten skal vi varme en flaske for efter den time er mine bryster malket for mælk..!! Problemet er bare at det er SÅ hårdt for ham, så han falder i søvn HELE tiden..!! Så har fået nogle fif til hvordan jeg kan stimulerer ham bedre til at vågne..!! Så vi får skiftet nogle bleer og bøvset en del gange i løbet af sådan en amning 
Men bare rolig søde er sikker på dine drenge blir ligeså skønne som mine - også kan vi stolt vise drengene frem.. og er sikker på at storebror blir SÅ sej i den nye rolle..!!
Vi valgte jo at sige til folk ( ikke svigerforældre og forældre samt søskende ), at vi ville have ro den første uge - KUN fordi det ville forvirre Tino mere hvis der kom en hel masse gæster HELE tiden..!! også valgte vi at frabede os barselsgaver til Liam for vi manglede jo intet - så hvis de absolut ville komme med gave så ville vi hellere de købte en lille storebror gave til Tino..!! Det har ALLE accepteret så Tino har fået mange fine gaver men det har Liam nu også 
Anmeld