argh er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Mussen2

Znuzke skriver:

Ja, det er lidt værre når det er svigermekanikken og man er den eneste. Du må krydse fingre for at det bliver så slemt at de fraråder al udkørsel, så har du ihvertfald en gyldig grund.

Min mand synes det er fantastisk der er sne - hvergang han skal rundt i et sving (altså når vejen er tom for biler) så bliver der hevet lidt i håndbremsen og leget lidt.....Jeg bliver totalt tosset, men det er selvfølgelig meget fint at vide hvordan bilen reagerer - meeeeen - så kunne man jo tage et ekstra glatførekursus

Gad vide om mænd er født med et gen som hedder: Te-dig-tosset-i-bilen-i-sneen-genet. Før jeg synes jeg kan genkende din beskrivelse.'

Jeg HÅBER for vildt på snestorm hele natten og i morgen med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

ekzunz

Mussen2 skriver:

Gad vide om mænd er født med et gen som hedder: Te-dig-tosset-i-bilen-i-sneen-genet. Før jeg synes jeg kan genkende din beskrivelse.'

Jeg HÅBER for vildt på snestorm hele natten og i morgen med

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig....

Anmeld

27. november 2010

sandratobias

Som andre har skrevet er der ikk meget sne i Sønderborg.. 

Anmeld

27. november 2010

Mille83

Mussen2 skriver:

Tror du ikke, nu var jeg lige blevet lidt mere positiv efter at have læste om nogle baby-brugere sydpå som ikke har fået ret meget sne.

Stod det til mig var vi blevet hjemme, uden tvivl.

Undskyld var ikke meningen og ødelægge din positivitet...Bor selv i trekantsområdet og vi har altså aflyst en kærestedag idag...

Vores datter skulle være passet, men vi ville ikke køre nogen steder, også er det bare jeg tænker at i skal køre flere timer.....Var virkelig ikke for og gøre det negativt.....

Kram til dig og håber på det bedste

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Mille83 skriver:

Undskyld var ikke meningen og ødelægge din positivitet...Bor selv i trekantsområdet og vi har altså aflyst en kærestedag idag...

Vores datter skulle være passet, men vi ville ikke køre nogen steder, også er det bare jeg tænker at i skal køre flere timer.....Var virkelig ikke for og gøre det negativt.....

Kram til dig og håber på det bedste

Nu kom jeg lige til at læse mit svar til dig- og gud hvor lyder det surt. Det var slet ikke meningen, var mere ment som spørgende tror du ikke? Håber ikke du læste det, som jeg lige har

Jeg krydser forsat fingre for snestorm det er nemlig lovlig grund til at blive hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.