argh er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Mussen2

BBK skriver:

Altså lige her hvor jeg bor (på als i sønderjylland) er der meget minimalt af sne, max ½-1 cm

ok, jamen det lyder jo som om vejret er et helt andet hos jer

Gad vide hvor langt man skal op i landet før end der er kommet mere sne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Mussen2

MariaE skriver:

Jamen de har ikke engang så langt som jer:-)

Længste tur for nogle gæster er ca 1,5 time normalt..som jo så løber op i lidt mere i det her vejr:-)

Jeg selv har kun 2 min derhen, så er lidt ked af det er aflyst, men så må vi jo ses til februar:-)

Ja, det er jo også træls når nogen står klar med mad osv. Men jeg synes det er så tåbeligt at tage nogen somhelt chance. Men det lader til at vejret i syd og sønder jylland er næsten snefrit.

Anmeld

27. november 2010

Shibby

Jeg var blevet hjemme..så ku manden tage hen til sin familie. Mit barn skulle ikk sidde i en stol i så mange timer og jeg gad ikk sidde klemt fast i så lang tid!

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Shibby skriver:

Jeg var blevet hjemme..så ku manden tage hen til sin familie. Mit barn skulle ikk sidde i en stol i så mange timer og jeg gad ikk sidde klemt fast i så lang tid!

Nej, sådan har jeg det også- men er nok ikke paret til at tage konfrontationen og diskussionen med hans familie. det er ikke kun os som skal afsted, men også hans forældre og bror med familie. Forældrene kører med os,og var med garanti ikke kørt selv. Broren sætte standarden og han mener vi kan kører!

Så er det bare så kontroversielt at blive hjemme som den eneste

Jeg synes også vores datter skal med derned engang i mellem,(hun har endnu ikke været med,g rundet den lange tur) men synes det er enormt timing  med snevejret.

Æv hvor er det svært. Status pt er at vi ser situationen an i morgen tidlig.

Anmeld

27. november 2010

Muffinmus

Mussen2 skriver:

Ja, det er jo også træls når nogen står klar med mad osv. Men jeg synes det er så tåbeligt at tage nogen somhelt chance. Men det lader til at vejret i syd og sønder jylland er næsten snefrit.

Jamen de her skulle køre fra århus og ringkøbing og lign steder og så mere nordpå..og vi har rigeligt sne her synes jeg:-)Har vel 25 cm sne det fleste steder, nogle steder mere.

Anmeld

27. november 2010

ekzunz

Jeg tror jeg var blevet hjemme....En ting er at det kan tage længere tid pga. sne, men der er så også større sandsynlighed for at der er kø pga. uheld og lign. Så uanset om jeg havde haft en baby i autostol eller ej, så var jeg ikke kørt.

Vi bor i nærheden af Hillerød i Nordsjælland og har et handicap-svømmestævne i Maribo i morgen kl. 14. Det er også noget med at sætte 2,5 time af hver vej - og det er fra kl. 14-18.....Jeg har meddelt at jeg ikke kører med, men min mand vil ikke aflyse. Jeg mener - barnet skal i vandet 3 gange, der er ikke medaljer eller noget, det er ren tidstagning (som ikke skal bruges til noget) Jeg synes det er fuldstændig åndsvagt! Vi har fået helt vildt meget sne, og de lover jo mere imorgen - godt nok skulle det ikke være så slemt helt nede syd på, men hvis resten af Sjælland er slem, så bliver turen jo lang nok alligevel....

Anmeld

27. november 2010

Mille83

Mussen2 skriver:

I morgen skal vi på besøg i Sønderjylland.

På en normal dag ligger det 2,5 times kørsel herfra, men i dette vejr er det plus en halv til en hel time.... Dette sammen holdt med at vi skal være 4 plus en autostol i bilen (og JEG skal selvfølgelig sidde på skod pladsen ved siden af autostolen, så jeg kan servicerer min datter). I dette vejr, synes jeg det er total tåbeligt! Min datter på halvandet skal sidde og glo i bilen i sammenlagt 6 timer (hvis vejret er nogenlunde) og så er der risiko for at vejret viser sig fra sin barske side.

Vi ser ikke den del af svigerfamilien ret tit, så jeg forstår godt det er svært at sige vi bliver hjemme. Min mand mener vi tager afsted, jeg lader ham bestemme, men sidder og KOGER over beslutningen.

Hvad mener I? Er det bare mig? Eller kan nogen berolige mig og oplyse at der er minus sne i sønderjylland?

tror ikke i kommer igennem hele vejen ned......Kan i ikke aftale en anden dag...? - det er synd og skal kæmpe for og komme igennem, er det det værd? Og det er da synd for din datter også...

Håber virkelig han kan se at vejret bliver værre fra nu af til imorgen...

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Znuzke skriver:

Jeg tror jeg var blevet hjemme....En ting er at det kan tage længere tid pga. sne, men der er så også større sandsynlighed for at der er kø pga. uheld og lign. Så uanset om jeg havde haft en baby i autostol eller ej, så var jeg ikke kørt.

Vi bor i nærheden af Hillerød i Nordsjælland og har et handicap-svømmestævne i Maribo i morgen kl. 14. Det er også noget med at sætte 2,5 time af hver vej - og det er fra kl. 14-18.....Jeg har meddelt at jeg ikke kører med, men min mand vil ikke aflyse. Jeg mener - barnet skal i vandet 3 gange, der er ikke medaljer eller noget, det er ren tidstagning (som ikke skal bruges til noget) Jeg synes det er fuldstændig åndsvagt! Vi har fået helt vildt meget sne, og de lover jo mere imorgen - godt nok skulle det ikke være så slemt helt nede syd på, men hvis resten af Sjælland er slem, så bliver turen jo lang nok alligevel....

Åh, de mænd Tror de er supermand og tænker ikke på at der er andre idioter på vejene som er endnu mere farlige pga vejret. Godt du har taget fighten og besluttet dig for at blive hjemme.

Det tør jeg simpelthen ikke- tænk at være den eneste som bliver hjemme fra svigermekanikkens fest. Jeg bliver stemplet resten af livet.

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Mille83 skriver:

tror ikke i kommer igennem hele vejen ned......Kan i ikke aftale en anden dag...? - det er synd og skal kæmpe for og komme igennem, er det det værd? Og det er da synd for din datter også...

Håber virkelig han kan se at vejret bliver værre fra nu af til imorgen...

Tror du ikke, nu var jeg lige blevet lidt mere positiv efter at have læste om nogle baby-brugere sydpå som ikke har fået ret meget sne.

Stod det til mig var vi blevet hjemme, uden tvivl.

Anmeld

27. november 2010

ekzunz

Mussen2 skriver:

Åh, de mænd Tror de er supermand og tænker ikke på at der er andre idioter på vejene som er endnu mere farlige pga vejret. Godt du har taget fighten og besluttet dig for at blive hjemme.

Det tør jeg simpelthen ikke- tænk at være den eneste som bliver hjemme fra svigermekanikkens fest. Jeg bliver stemplet resten af livet.

Ja, det er lidt værre når det er svigermekanikken og man er den eneste. Du må krydse fingre for at det bliver så slemt at de fraråder al udkørsel, så har du ihvertfald en gyldig grund.

Min mand synes det er fantastisk der er sne - hvergang han skal rundt i et sving (altså når vejen er tom for biler) så bliver der hevet lidt i håndbremsen og leget lidt.....Jeg bliver totalt tosset, men det er selvfølgelig meget fint at vide hvordan bilen reagerer - meeeeen - så kunne man jo tage et ekstra glatførekursus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.