argh er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Mussen2

I morgen skal vi på besøg i Sønderjylland.

På en normal dag ligger det 2,5 times kørsel herfra, men i dette vejr er det plus en halv til en hel time.... Dette sammen holdt med at vi skal være 4 plus en autostol i bilen (og JEG skal selvfølgelig sidde på skod pladsen ved siden af autostolen, så jeg kan servicerer min datter). I dette vejr, synes jeg det er total tåbeligt! Min datter på halvandet skal sidde og glo i bilen i sammenlagt 6 timer (hvis vejret er nogenlunde) og så er der risiko for at vejret viser sig fra sin barske side.

Vi ser ikke den del af svigerfamilien ret tit, så jeg forstår godt det er svært at sige vi bliver hjemme. Min mand mener vi tager afsted, jeg lader ham bestemme, men sidder og KOGER over beslutningen.

Hvad mener I? Er det bare mig? Eller kan nogen berolige mig og oplyse at der er minus sne i sønderjylland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Jarnsaxa

Har I ikke mulighed for at overnatte, så det ikke bliver 6 timer på én dag?

Anmeld

27. november 2010

B&J

Mussen2 skriver:

I morgen skal vi på besøg i Sønderjylland.

På en normal dag ligger det 2,5 times kørsel herfra, men i dette vejr er det plus en halv til en hel time.... Dette sammen holdt med at vi skal være 4 plus en autostol i bilen (og JEG skal selvfølgelig sidde på skod pladsen ved siden af autostolen, så jeg kan servicerer min datter). I dette vejr, synes jeg det er total tåbeligt! Min datter på halvandet skal sidde og glo i bilen i sammenlagt 6 timer (hvis vejret er nogenlunde) og så er der risiko for at vejret viser sig fra sin barske side.

Vi ser ikke den del af svigerfamilien ret tit, så jeg forstår godt det er svært at sige vi bliver hjemme. Min mand mener vi tager afsted, jeg lader ham bestemme, men sidder og KOGER over beslutningen.

Hvad mener I? Er det bare mig? Eller kan nogen berolige mig og oplyse at der er minus sne i sønderjylland?

Uhh ha kan jeg godt forstå og de lover mere i morgen... jeg ville blive hjemme... men er det ikke en mulighed de kan komme til jer og måske overnatte eller

Anmeld

27. november 2010

Muffinmus

Min faster har selv aflyst vores familiejulehygge. Skulle have været 34 men nogle ringede og sagde der var for langt i set her vejr og nu er det udskudt til en fastelavnsfest i stedet for:-)

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Jarnsaxa skriver:

Har I ikke mulighed for at overnatte, så det ikke bliver 6 timer på én dag?

Nej, desværre. Vi skal på arbejde i morgen.

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

MariaE skriver:

Min faster har selv aflyst vores familiejulehygge. Skulle have været 34 men nogle ringede og sagde der var for langt i set her vejr og nu er det udskudt til en fastelavnsfest i stedet for:-)

Hvor i landet var det henne og hvor kommer gæsterne fra.

Anmeld

27. november 2010

Momster89

Det er meget minimalt med sne i Sønderborg og ned, men synes 6 timer er lang tid for sådan en lille i autostol.

Anmeld

27. november 2010

Jarnsaxa

Uha, så kan jeg sgu godt se, det er en lang tur. Også med sådan en lille én :/

Håber I klarer den.

Mussen2 skriver:

Nej, desværre. Vi skal på arbejde i morgen.

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

B&J skriver:

Uhh ha kan jeg godt forstå og de lover mere i morgen... jeg ville blive hjemme... men er det ikke en mulighed de kan komme til jer og måske overnatte eller

Nej, desværre. det er der ike mulighed for

Anmeld

27. november 2010

B&J

Mussen2 skriver:

Nej, desværre. det er der ike mulighed for

øvøvøvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.