argh er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Mussen2

Jarnsaxa skriver:

Uha, så kan jeg sgu godt se, det er en lang tur. Også med sådan en lille én :/

Håber I klarer den.

Tusinde tak, håber det bliver tøvejr i nat Som om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Mussen2

Solveig89 skriver:

Det er meget minimalt med sne i Sønderborg og ned, men synes 6 timer er lang tid for sådan en lille i autostol.

Super! Og hvad forventer i af vejret i nat og morgen? Min datter er halvandet, så helt lille er hun ikke, men derfor er det alligevel meget lang tid. Det er første gang hun skal med den lange tur derned.

Anmeld

27. november 2010

Karina84

Jeg ved ikke hvor meget sne der er i sønderjylland, men jeg vil bare  sige at jeg godt kan forstå dig! Det virker sgi ikke så smart at køre så langt i det her vejr... Mine forældre havde også planlagt at køre over og besøge familien på Sjælland, en tur der i normalt vejr tager en 3 timer ca. men de blir hjemme (og de er bare de to).

Så forstår godt dine frustrationer  

Anmeld

27. november 2010

Momster89

På vejrudsigten ser det ud til at vi slipper for sne i denne omgang.

Jeg vil anbefale en bærbar dvd med teletubbies til turen så Det har vi stor sucess med når vi kører til Randers engang imellem.

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Karina84 skriver:

Jeg ved ikke hvor meget sne der er i sønderjylland, men jeg vil bare  sige at jeg godt kan forstå dig! Det virker sgi ikke så smart at køre så langt i det her vejr... Mine forældre havde også planlagt at køre over og besøge familien på Sjælland, en tur der i normalt vejr tager en 3 timer ca. men de blir hjemme (og de er bare de to).

Så forstår godt dine frustrationer  

Åh tak, det er rart at blive mødt med lidt forståelse

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Solveig89 skriver:

På vejrudsigten ser det ud til at vi slipper for sne i denne omgang.

Jeg vil anbefale en bærbar dvd med teletubbies til turen så Det har vi stor sucess med når vi kører til Randers engang imellem.

Jaaa da. Nu har jeg ikke en bærbar dvd, men en iphone. Den kan jeg vel også lægge film på

Anmeld

27. november 2010

Momster89

Mussen2 skriver:

Jaaa da. Nu har jeg ikke en bærbar dvd, men en iphone. Den kan jeg vel også lægge film på

Det ved jeg så ikke om man kan, men ellers kan den vel gå på youtube?

Men kan godt forstå at det ikke lige er den fedeste tur at tage. vi tog selv turen fra Sønderborg til Randers sidste år i snestorm, og det var meget spændende. Heldigvis var lillemanden så lille at han sov i liften, så der skulle ikke noget underholdning til.

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

Solveig89 skriver:

Det ved jeg så ikke om man kan, men ellers kan den vel gå på youtube?

Men kan godt forstå at det ikke lige er den fedeste tur at tage. vi tog selv turen fra Sønderborg til Randers sidste år i snestorm, og det var meget spændende. Heldigvis var lillemanden så lille at han sov i liften, så der skulle ikke noget underholdning til.

Puha, det lyder ikke sjovt. Man får bare et helt andet synspunkt på det hele når man har ansvaret for sådan en lille en.

Anmeld

27. november 2010

Plysbjørnen

Mussen2 skriver:

I morgen skal vi på besøg i Sønderjylland.

På en normal dag ligger det 2,5 times kørsel herfra, men i dette vejr er det plus en halv til en hel time.... Dette sammen holdt med at vi skal være 4 plus en autostol i bilen (og JEG skal selvfølgelig sidde på skod pladsen ved siden af autostolen, så jeg kan servicerer min datter). I dette vejr, synes jeg det er total tåbeligt! Min datter på halvandet skal sidde og glo i bilen i sammenlagt 6 timer (hvis vejret er nogenlunde) og så er der risiko for at vejret viser sig fra sin barske side.

Vi ser ikke den del af svigerfamilien ret tit, så jeg forstår godt det er svært at sige vi bliver hjemme. Min mand mener vi tager afsted, jeg lader ham bestemme, men sidder og KOGER over beslutningen.

Hvad mener I? Er det bare mig? Eller kan nogen berolige mig og oplyse at der er minus sne i sønderjylland?

Altså lige her hvor jeg bor (på als i sønderjylland) er der meget minimalt af sne, max ½-1 cm

Anmeld

27. november 2010

Muffinmus

Mussen2 skriver:

Hvor i landet var det henne og hvor kommer gæsterne fra.

Jamen de har ikke engang så langt som jer:-)

Længste tur for nogle gæster er ca 1,5 time normalt..som jo så løber op i lidt mere i det her vejr:-)

Jeg selv har kun 2 min derhen, så er lidt ked af det er aflyst, men så må vi jo ses til februar:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.