Forpulede lorte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Jeg står til skræk og advarsel, så gør bare det

Måske er det ikke sådan en dårlig idé at blive indlagt (selvom jeg nu ikke lige ved, hvad de ville indlægge ham under, men der må lægen jo væer kreativ...). Så bliver han i hvert fald set af en læge og der er adgang til noget anden smertebehandling, som man kan gå i gang med da man jo kan observere for bivirkninger...

Men godt han har det bedre!!

Idag har han det så ikke bedre   Men nu prøver han at finde et nyt sted, så det håber jeg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

klmf

dorthemus skriver:

Idag har han det så ikke bedre   Men nu prøver han at finde et nyt sted, så det håber jeg på

Hvor træls altså... Ellers må han jo have fat i sin egen læge og så må de snakke om at få ham set, evt. i et medicinsk dagafsnit, de har ofte nogle subakutte tider lægen kan få ham visiteret til.

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Hvor træls altså... Ellers må han jo have fat i sin egen læge og så må de snakke om at få ham set, evt. i et medicinsk dagafsnit, de har ofte nogle subakutte tider lægen kan få ham visiteret til.

Ja det vil jeg foreslå ham hvis han ikke finder én nu...TAK for din hjælp

Anmeld

29. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Jamen hvad er det med de fædre!  Nu prøver han, at finde et nyt sted at komme til

Godt, så håber vi at han kan komme hurtigere til et andet sted - og at de behandler jer bedre. 

Anmeld

29. november 2010

klmf

dorthemus skriver:

Ja det vil jeg foreslå ham hvis han ikke finder én nu...TAK for din hjælp

Så lidt, sig ENDELIG til hvis der er noget jeg kan hjælpe med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.