Forpulede lorte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

FUCK en kælling

Hvor har din far ondt henne? For tænker om det kan være hofterne den er gal med efter faldet?

Synes du eller din mor skal ringe til din fars egen læge, der er frit sygehusvalg, så han har krav på og komme til en privat klinik eller et andet hosp. i nærheden..

Rigtig god bedring med ham

Tak  Han har nærmest ondt over alt  Og kan ikke løfte armene højere end brystet. Det er en privatklinik han skulle til...det er så frækt!!!!

De vil først scanne ham når han har været til rheumatolog..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Becks

dorthemus skriver:

Tak  Han har nærmest ondt over alt  Og kan ikke løfte armene højere end brystet. Det er en privatklinik han skulle til...det er så frækt!!!!

De vil først scanne ham når han har været til rheumatolog..

Hvis I er frække (det havde jeg været) Så var jeg kørt til skadestuen..

Æv stakkels ham..

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Hvis I er frække (det havde jeg været) Så var jeg kørt til skadestuen..

Æv stakkels ham..

Ja, men du ved gamle mennesker vil jo ikke være til besvær  jeg må ikke engang ringe til dem for så er han bange for, at de slet ikke vil tage ham så

Anmeld

26. november 2010

Becks

dorthemus skriver:

Ja, men du ved gamle mennesker vil jo ikke være til besvær  jeg må ikke engang ringe til dem for så er han bange for, at de slet ikke vil tage ham så

Oh yeah, det kender jeg fra mit arbejde.. "Nu er jeg vel ikke til besvær" Nej Fru. Olsen, det er jo mit arbejde

Anmeld

26. november 2010

Bondepigen

dorthemus skriver:

Ja det er så fejt!!  Hun har mit nr. fra min far...hvis nu de ringede og ikke var hjemme.

Nårh ok. Det er bare så lavt at lyve, og så især i din fars situation, når han slet ikke er sig selv, fra den ene dag til den anden...

Anmeld

26. november 2010

ekzunz

Kan han ikke vælge en anden Rheumatolog? Eller er det en via privathospital?

Jeg tænker bare at min gemal var til sådan en fætter for et par måneder siden og der var altså kun ca. 14 dages ventetid - det er i Hillerød.

Når det er en speciallæge, får man så ikke "bare" en henvisning og så vælger man selv én??

Anmeld

26. november 2010

2721

SSL skriver:

Åh nej, fik helt tåre i øjnene af at læse det  Hvor er det bare ikke spor okay!! Kan du ikk finde det nummer på nettet, og sige det skulle have været dig de påstår at have talt med, men det har de ligesom IKKE! ej, hvor er det bare strengt! Bliver SÅ godt gal over at hører sådan noget!! Føler med dig/jer!  Sikke noget!!

Det er jg ked af at læse!! Jeg ønsker jer bestemt alt held og lykke, og din far en god bedring!

Kunne ikke have skrevet det bedre selv!
Gør mig så ked og vred at læse man kan behandle folk sådan.:,(

Anmeld

26. november 2010

klmf

dorthemus skriver:

Du ka hilse din far fra en gammel ambulatoriesygeplejerske og sige, at DET vil aldrig ske, sådan spiller det slet ikke. Sekretærerne er ikke hævet over lov, som nogen af dem ellers tror og spl. og lægerne skal nok være søde ved din far alligevel!!!

Mit råd vil være at få nummeret til afdelingen og slet ikke diskutere med sekretærerne, men bare bede om at snakke med afdelingssygeplejersken og så forelægge det for hende. Det er det næste led i kommandorækken, du får ikke mere ud af at snakke med den skøre kugle. Kender dem kun for godt, har mødt flere af hendes slags på job

Forklar forløbet og sig også gerne at nu sidder der altså en gammel mand plaget af smerter der er bange for at han ikke kan få en tid hvis ikke hans datter tier stille. Den ville gå rent ind på mit gamle arbejde

Får han ikke noget smertestillende???

Anmeld

26. november 2010

Kløver

dorthemus skriver:

...skrankepave!!!

Min gamle far på 78 år kom til skade i september ved et fald og det er gået støt ned af bakke med ham lige siden

Han har så ondt og kan dårligt gå og sidde og vi ved ikke hvad der er sket med ham...eller om det overhovedet er faldets skyld! Han sidder stablet op derhjemme og har også svært ved at sidde med Runa særligt længe og det skærer i mit hjerte at se ham sådan

Han har altid været i god form og har gået lange ture og i rask tempo og har været i gang fra morgen til aften...indtil nu. Han er så langt nede af frustration og nedtrykthed. Visse dage kommer han dårligt nok ud af sengen!!!

Han går til noget fysioterapi og akupunktur som hjælper lidt, men lægen ville sende ham til Reumatolog for måske er det gigt??! Han havde først fået en aftale til februar (!!!) men kom på et afbud i dag kl. 15 og det har vi alle set frem til.

Nu ringer min far så til mig og fortæller, at Sekretæren på den klinik jeg skulle til har ringet og spurgt om hvorfor han ikke kom til den aftale tid kl 11??? Min mor tager telefonen og er uforstående over for det. Så siger sek. at hun ringede i går og talte med hende...det siger min mor nej til. Så siger sek. at så må hun have ringet til et andet nr. Det viser sig, at være mit, men jeg har IKKE talt med nogen i går..og hvis jeg havde ville jeg da aldrig have glemt at sige det til min far  Min mor siger, at hun ikke forstår hvad der er sket, men hvornår kan han så komme til? Til februar, ikke før...det kan der overhovedet ikke blive tale om, vrisser sek.!!

Jeg er SÅ rystet over den behandling og den tone...min mor siger, at hun ikke engang præsenterede sig i telefonen da hun ringede

Så nu skal min stakkels far, der har så ondt, vente to-tre måneder på, at komme til....jeg er så EDDERSPÆNDT RASENDE!!!!!!

Prøvede at lokke telefonnr. ud af min far, men han vil ikke give mig det...sikkert fordi han er bange for, at jeg vil té mig i telefonen....

Men helt ærligt, hun lyver jo, når hun siger hun har ringet!!!!!!

Der er helt klart tale om noget misforståelse, vil så sige det er meget normalt desværre at der er 2-3 mdrs ventetid, og ofte længere, men når man bliver skrevet op til afbudstid, kan mna jo være heldig at komme til før....

Jeg har desværre haft mange bekendtskaber med disse skrankepaver i de senere år, og 98% af dem er bare nogle samle sure koner, som sikkert får for lidt af manden derhjemme, hvis de overhovedet har sådan en

Det er ritgig synd for din far, men måske i kan snakke med lægen om evt at få henvisning til en anden reumatolog, for tror da helt sikkert der har været tale om en misforståelse... har i brev med bevis på din fars tid kl 15, for så kan i jo bevise det ikke var kl 11, og når ingen af jer er blevet ringet op, der er jo sikkert tale om en fejl, et eller andet sted, og synes da bestemt ikke, din far skal bøde for fejlen, så kan han da som minimum komme på afbudslisten igen, og håbe. Men kan dælme godt forstå du er sur

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

Znuzke skriver:

Kan han ikke vælge en anden Rheumatolog? Eller er det en via privathospital?

Jeg tænker bare at min gemal var til sådan en fætter for et par måneder siden og der var altså kun ca. 14 dages ventetid - det er i Hillerød.

Når det er en speciallæge, får man så ikke "bare" en henvisning og så vælger man selv én??

Jeg troede først, at det var på Glostrup Hospital, men det er på en privatklinik...nu skal han til at ringe rundt til flere andre for, at få en tid et nyt sted. Kan bare ikke forstå hvorfor hans læge ikke bare kan give ham en henvisning til et sted så han kan komme afsted NU!!!! Hvis det ikke er gigt skal han scannes.

Kan bare ikke holde ud, at se ham sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.