...skrankepave!!! 
Min gamle far på 78 år kom til skade i september ved et fald og det er gået støt ned af bakke med ham lige siden 
Han har så ondt og kan dårligt gå og sidde og vi ved ikke hvad der er sket med ham...eller om det overhovedet er faldets skyld! Han sidder stablet op derhjemme og har også svært ved at sidde med Runa særligt længe og det skærer i mit hjerte at se ham sådan 
Han har altid været i god form og har gået lange ture og i rask tempo og har været i gang fra morgen til aften...indtil nu. Han er så langt nede af frustration og nedtrykthed. Visse dage kommer han dårligt nok ud af sengen!!!
Han går til noget fysioterapi og akupunktur som hjælper lidt, men lægen ville sende ham til Reumatolog for måske er det gigt??! Han havde først fået en aftale til februar (!!!) men kom på et afbud i dag kl. 15 og det har vi alle set frem til.
Nu ringer min far så til mig og fortæller, at Sekretæren på den klinik jeg skulle til har ringet og spurgt om hvorfor han ikke kom til den aftale tid kl 11??? Min mor tager telefonen og er uforstående over for det. Så siger sek. at hun ringede i går og talte med hende...det siger min mor nej til. Så siger sek. at så må hun have ringet til et andet nr. Det viser sig, at være mit, men jeg har IKKE talt med nogen i går..og hvis jeg havde ville jeg da aldrig have glemt at sige det til min far
Min mor siger, at hun ikke forstår hvad der er sket, men hvornår kan han så komme til? Til februar, ikke før...det kan der overhovedet ikke blive tale om, vrisser sek.!!
Jeg er SÅ rystet over den behandling og den tone...min mor siger, at hun ikke engang præsenterede sig i telefonen da hun ringede 
Så nu skal min stakkels far, der har så ondt, vente to-tre måneder på, at komme til....jeg er så EDDERSPÆNDT RASENDE!!!!!!
Prøvede at lokke telefonnr. ud af min far, men han vil ikke give mig det...sikkert fordi han er bange for, at jeg vil té mig i telefonen....
Men helt ærligt, hun lyver jo, når hun siger hun har ringet!!!!!!