Forpulede lorte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Du ka hilse din far fra en gammel ambulatoriesygeplejerske og sige, at DET vil aldrig ske, sådan spiller det slet ikke. Sekretærerne er ikke hævet over lov, som nogen af dem ellers tror og spl. og lægerne skal nok være søde ved din far alligevel!!!

Mit råd vil være at få nummeret til afdelingen og slet ikke diskutere med sekretærerne, men bare bede om at snakke med afdelingssygeplejersken og så forelægge det for hende. Det er det næste led i kommandorækken, du får ikke mere ud af at snakke med den skøre kugle. Kender dem kun for godt, har mødt flere af hendes slags på job

Forklar forløbet og sig også gerne at nu sidder der altså en gammel mand plaget af smerter der er bange for at han ikke kan få en tid hvis ikke hans datter tier stille. Den ville gå rent ind på mit gamle arbejde

Får han ikke noget smertestillende???

Tak Charlotte  Det er på en privatklinik...troede først det var på Glostrup Hospital, men det er det ikke. Det ligger bare i Glostrup...må få lokket dt telefonnr. ud af ham  Jeg vil bare ikke finde mig i, at hun lyver når hun har kvajet sig..det er SÅ lavt!!!

Jeg tager en ordentlig snak med ham i weekenden så jeg har detaljerne på plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

dorthemus

2606peanut skriver:

Kunne ikke have skrevet det bedre selv!
Gør mig så ked og vred at læse man kan behandle folk sådan.:,(

Tak  Jeg er også bare så ked af det!

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

Der er helt klart tale om noget misforståelse, vil så sige det er meget normalt desværre at der er 2-3 mdrs ventetid, og ofte længere, men når man bliver skrevet op til afbudstid, kan mna jo være heldig at komme til før....

Jeg har desværre haft mange bekendtskaber med disse skrankepaver i de senere år, og 98% af dem er bare nogle samle sure koner, som sikkert får for lidt af manden derhjemme, hvis de overhovedet har sådan en

Det er ritgig synd for din far, men måske i kan snakke med lægen om evt at få henvisning til en anden reumatolog, for tror da helt sikkert der har været tale om en misforståelse... har i brev med bevis på din fars tid kl 15, for så kan i jo bevise det ikke var kl 11, og når ingen af jer er blevet ringet op, der er jo sikkert tale om en fejl, et eller andet sted, og synes da bestemt ikke, din far skal bøde for fejlen, så kan han da som minimum komme på afbudslisten igen, og håbe. Men kan dælme godt forstå du er sur

Tak  Desværre har han kun sit eget notat da det foregik pr. telefon så det er påstand mod påstand. Tror dog på min far for hans hoved fejler ikke noget

Jo jeg vil også have, at hans læge laver en henvisning...det kan bare ikke være rigtigt at det skal være min smerteplagede gamle far der skal ligge og ringe rundt

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Du ka hilse din far fra en gammel ambulatoriesygeplejerske og sige, at DET vil aldrig ske, sådan spiller det slet ikke. Sekretærerne er ikke hævet over lov, som nogen af dem ellers tror og spl. og lægerne skal nok være søde ved din far alligevel!!!

Mit råd vil være at få nummeret til afdelingen og slet ikke diskutere med sekretærerne, men bare bede om at snakke med afdelingssygeplejersken og så forelægge det for hende. Det er det næste led i kommandorækken, du får ikke mere ud af at snakke med den skøre kugle. Kender dem kun for godt, har mødt flere af hendes slags på job

Forklar forløbet og sig også gerne at nu sidder der altså en gammel mand plaget af smerter der er bange for at han ikke kan få en tid hvis ikke hans datter tier stille. Den ville gå rent ind på mit gamle arbejde

Får han ikke noget smertestillende???

Nå jo, han får nu noget gigtmedicin fordi hans læge tror det er det han fejler...før fik han noget medicin til nyopererede, men det hjalp ikke....derudover får han akupunktur og går hos en fysioterapeut.

De famler lidt i blinde

Anmeld

26. november 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Tak  Desværre har han kun sit eget notat da det foregik pr. telefon så det er påstand mod påstand. Tror dog på min far for hans hoved fejler ikke noget

Jo jeg vil også have, at hans læge laver en henvisning...det kan bare ikke være rigtigt at det skal være min smerteplagede gamle far der skal ligge og ringe rundt

nej dte er for dårligt, men desværre har jeg også oplevet meget af den slags, systemet er langt fra optimalt, når man tænker på det er syge mennesker, som jo i forvejen har mindre overskud, og er plaget nok

Håber i finder en god løsning

Anmeld

26. november 2010

Tina2

Dorthe, er det på sygehuset han skal til sådan en?

For så kan I jo komme til andet sted når de ikke kan give ham en tid indenfor 4 uger....

Det lyder da fuldstændig hen i vejret, sådan en møgkost, hvad bileder hun sig ind!!!!!

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

nej dte er for dårligt, men desværre har jeg også oplevet meget af den slags, systemet er langt fra optimalt, når man tænker på det er syge mennesker, som jo i forvejen har mindre overskud, og er plaget nok

Håber i finder en god løsning

Tusind tak, det håber jeg også

Anmeld

27. november 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Dorthe, er det på sygehuset han skal til sådan en?

For så kan I jo komme til andet sted når de ikke kan give ham en tid indenfor 4 uger....

Det lyder da fuldstændig hen i vejret, sådan en møgkost, hvad bileder hun sig ind!!!!!

Tak Tina  Ja jeg er også stadig vred, men nok mest af alt ked af det  Det var på en privatklinik, men jeg vil have at min far får sin læge til at give ham en henvisning så der kan komme skred i tingene...men han vil ikke være til besvær

Må tale med ham om det igen!

Knus

Anmeld

27. november 2010

2721

dorthemus skriver:

Tak  Jeg er også bare så ked af det!

Kan jeg godt forstå. Håber af nogle af alle de råd du har fået kan hjælpe på det hele

Anmeld

27. november 2010

klmf

dorthemus skriver:

Nå jo, han får nu noget gigtmedicin fordi hans læge tror det er det han fejler...før fik han noget medicin til nyopererede, men det hjalp ikke....derudover får han akupunktur og går hos en fysioterapeut.

De famler lidt i blinde

Argh, det må egen læge lige stramme lidt op på, det er jo tydeligvis ikke nok. Det er jo nok fordi han ikke vil sløre symptomerne på noget der ikke er diagnosticeret, men det kan jo ikke hjælpe noget at han har så ondt Der er også grænser for hvor længe man skal acceptere evt. bivirkninger fra gigtmedicin uden overhovedet at vide om det det er det.

Håber du får beroliget ham så meget i weekenden, at du får nummeret ud af ham. Ellers må du jo pudse mig på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.