Størrelse 68 - Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Low skriver:

Hvor længe brugte jeres børn størrelse 68? Jeg er lidt nysgerrig da jeg tænker langsigtet da jeg godt kan lide at sparre penge 

Vi nåed at bruge bukser i str 68 i et stykke tid, men han har også laaange ben. 

Så det er først nu at vi bruger samme str i bluser og bukser.

Han var 64 cm ved 3 mdr og der begyndte vi så småt at skifte til 68 i bukser - hader når de sidder i autostol mm og så bukserne sidder på den forkerte side af anklerne...

4 mdr og 66 cm

5 mdr 71,5 cm - der begyndte vi så småt med 74 bukser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Low

Kirle skriver:

Ja han er så sød, nu er han lige blevet 3år og bruger en str.116-122 så hvis vi ikke havde sprunget hver anden str. over da han var lille så ville vi jo have brugt ALT for mange penge på det. Så det råd er hermed gladt givet videre

Ja mange tak

Anmeld

26. november 2010

Low

Mor til Frederic skriver:

Vi nåed at bruge bukser i str 68 i et stykke tid, men han har også laaange ben. 

Så det er først nu at vi bruger samme str i bluser og bukser.

Han var 64 cm ved 3 mdr og der begyndte vi så småt at skifte til 68 i bukser - hader når de sidder i autostol mm og så bukserne sidder på den forkerte side af anklerne...

4 mdr og 66 cm

5 mdr 71,5 cm - der begyndte vi så småt med 74 bukser.

Han voksede da godt nok hurtigt og tidligt

Anmeld

26. november 2010

Low

Tulle28 skriver:

Vi har brugt 68 i halvanden måneds tid, min datter er næsten 8 mdr... Men vil også sige at det er meget forskelligt fra barn til barn, lige nu vokser hun bare derud af, men det er som om det har stået lidt stille i et stykke tid. Men du kan jo godt købe noget i str. 68, så du lige har til basis, altså måske 7 bodyer og nogle bukser osv. så du ikke brænder inde med en hel masse, HVIS nu bebs skulle finde på at gro som ukrudt:-)

Knus Tulle

Ja det kunne være ret smart. Jeg er nemmelig brændt inde med meget 50 og 56 men det er jo også hel små størrelser. Min mor sagde til mig: Hvad sagde jeg?. Han har lidt nu men det er ikke fordi at det er meget

Anmeld

26. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Low skriver:

Han voksede da godt nok hurtigt og tidligt

Jep...

Han var 52 cm og 3200 g ved fødsel.

Rekorden var da han var mellem 1 og 2 mdr gammel der gik han fra 55 cm og til 62 cm.

Anmeld

26. november 2010

Mette.

Low skriver:

Det var en lille størrelse . Var hun lille ved fødslen? Det er lidt svært at finde ud af hvor lang tid de bruger hvad synes jeg faktisk og jeg tror ikke rigtig på hvad der står på selve tøjet

Nej, der er meget forskel på mærker og hvor stort det er, så det kan man slet ikke regne med.

Hun blev født 41+1 og vejede 3300 gram, så i forhold til det var hun ikke så stor.

Anmeld

26. november 2010

Low

Mor til Frederic skriver:

Jep...

Han var 52 cm og 3200 g ved fødsel.

Rekorden var da han var mellem 1 og 2 mdr gammel der gik han fra 55 cm og til 62 cm.

Vildt

Min Alexander var 55 cm ved fødslen og 63 cm da han var 5 uger siden da er det gået langsomt eller nærmer normalt

Anmeld

26. november 2010

Low

Mette. skriver:

Nej, der er meget forskel på mærker og hvor stort det er, så det kan man slet ikke regne med.

Hun blev født 41+1 og vejede 3300 gram, så i forhold til det var hun ikke så stor.

Nåe okay. Nej det kan jeg godt se. Måske skal jeg bare prøve mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.