Størrelse 68 - Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Low

Kirle skriver:

Ca. en måneds tid. Vi sprang hver anden størrelse over men vores søn nåede også at vokse til en str. 104 før han fyldte 1år Og er stadig en stor dreng

Nuur lille basse . Det er da også lidt smart at springe størrelserne over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Gaia

Bruger 68 til Maja og lidt i størrelse 62. maja er 7 1/2 mdr. Har brugt 68 de sidste 2-3 måneder

Anmeld

26. november 2010

Low

bonnie81 skriver:

hej min datter er 6 mdr og hun kan stadig bruge 68 i nogle mærker men det er megt forskelligt hvordan sådanne små pus vokser

Okay, hvornår begyndte hun så på den størrelse?

Anmeld

26. november 2010

Low

Malene84 skriver:

åååååhhhhh advarsel....!!!! jeg shoppede lidt (læs: tømte et lagersalg) got str. 68, da jeg også så frem ad. Ha ha... de hoppede nærmest 68 over og jeg er brændt inde med rigtig meget 

Arhh hvor uheldigt alligevel! 

Anmeld

26. november 2010

<3

Low skriver:

Nuur lille basse . Det er da også lidt smart at springe størrelserne over

Ja han er så sød, nu er han lige blevet 3år og bruger en str.116-122 så hvis vi ikke havde sprunget hver anden str. over da han var lille så ville vi jo have brugt ALT for mange penge på det. Så det råd er hermed gladt givet videre

Anmeld

26. november 2010

Nalle

Low skriver:

Okay, min dreng er næsten 5 mdr og han er begyndt så småt at bruge 68. Hvornår begyndte din dreng?

3 måneder ca

Anmeld

26. november 2010

Low

Mette. skriver:

Min datter er 7 måneder og bruger stadig størrelse 68 og en smule i 74. Hun er dog også lille, så det er jo meget afhængeligt af barnets størrelse. (Emilie er 68 cm lang og vejer 6,8 kg.)

Det var en lille størrelse . Var hun lille ved fødslen? Det er lidt svært at finde ud af hvor lang tid de bruger hvad synes jeg faktisk og jeg tror ikke rigtig på hvad der står på selve tøjet

Anmeld

26. november 2010

Low

lillespurv20 skriver:

Vi brugte 68 ca 1 1/2 mdr ca

Nåe okay. Det var ikke engang fordi var så lang tid 

Anmeld

26. november 2010

Low

GUSO skriver:

Hej.. Sofie har brugt 68 i 3 mdr!! dejligt at få brugt tøjet.. men man skal alligervel passe lidt på for lige så forskellige som ungerne er, er tøjmærkerne og en str 68 er ikke bare en str 68.. pisse irrieterende.... God dag tilalle.. camilla

3 mdr var alligevel et okay stykke tid . Ja, det med tøj str. det har jeg lagt mærke, det er som du siger, irrieterende

Anmeld

26. november 2010

Low

GUSO skriver:

Hej.. Sofie har brugt 68 i 3 mdr!! dejligt at få brugt tøjet.. men man skal alligervel passe lidt på for lige så forskellige som ungerne er, er tøjmærkerne og en str 68 er ikke bare en str 68.. pisse irrieterende.... God dag tilalle.. camilla

3 mdr var alligevel et okay stykke tid . Ja, det med tøj str. det har jeg lagt mærke, det er som du siger, irrieterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.