Størrelse 68 - Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

GUSO

Hej.. Sofie har brugt 68 i 3 mdr!! dejligt at få brugt tøjet.. men man skal alligervel passe lidt på for lige så forskellige som ungerne er, er tøjmærkerne og en str 68 er ikke bare en str 68.. pisse irrieterende.... God dag tilalle.. camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Tulle28

Vi har brugt 68 i halvanden måneds tid, min datter er næsten 8 mdr... Men vil også sige at det er meget forskelligt fra barn til barn, lige nu vokser hun bare derud af, men det er som om det har stået lidt stille i et stykke tid. Men du kan jo godt købe noget i str. 68, så du lige har til basis, altså måske 7 bodyer og nogle bukser osv. så du ikke brænder inde med en hel masse, HVIS nu bebs skulle finde på at gro som ukrudt:-)

Knus Tulle

Anmeld

26. november 2010

B&J

Daniel er næsten 9 mdr og bruger stadig 68 i bukser fordi en 74 falder ned om han knæ.. men passer i længden næsten..

Anmeld

26. november 2010

Thildesmor

thilde har brugt 68 siden september, og bruger nu både 68 og 74

men det er vel meget forskelligt hvor meget de vokser tror jeg, thilde er snart 7 måneder og det har stået lidt stille i et stykke tid

Anmeld

26. november 2010

Svenne

Vi brugte nærmest ikke str. 68 - det var som om han "hoppede" over den størrelse!!

Anmeld

26. november 2010

Mor til L&S

Low skriver:

Hvor længe brugte jeres børn størrelse 68? Jeg er lidt nysgerrig da jeg tænker langsigtet da jeg godt kan lide at sparre penge 

Tror det er MEGET forskelligt... Min datter bruge 62 i LÆNGE, men 68 i kort tid... Der skete pludselig noget med vægten da hun startede på grød osv, så 68 blev hurtigere for lille her i forhold til str 62

Anmeld

26. november 2010

Ann-

Emma brugte 68 i 8 mdr ca. men hun hoppede så også over str 74

Anmeld

26. november 2010

Low

Ranarupta skriver:

Han er 6 mdr. Så han er en lille en af sin alder

Ja, altså i sommers havde han næsten heller ikke noget tøj på - han blev også hurtigt fugtig-varm. Så vi har også en masse tøj, der næsten ikke er brugt.

Vi har lidt, som vi selv vil gemme, men det vi ikke vil gemme bliver sendt videre. Plejer bare at smide det i en af de der comtainere. Om det ryger til Røde Kors el. Mødrehjælpen ved jeg egentlig ikke. 
Men vil helst give det til Mødrehjælpen, hvis jeg kan vælge.
Ved du, hvordan man gør det?

Jeg synes faktisk, at Albert er vokset mest inden for den sidste måneds tid. Der overraskede mig lidt, for troede også, at det var i starten... 

Uhh jeg ved ikke hvor tøjet kommer hen når man smider det der i. Jeg stod engang i en mødrehjælp butik og kiggede, så kom der en dame ind med en masse tøj for at give det til dem, så hun afleverede det personligt i butikken men ved ikke hvordan man ellers kan gøre det .

Anmeld

26. november 2010

LRJ

Bruger stadig 68 til Julie, og hun er næsten 8 måneder, Har brugt det siden midt september hun kan dog os være i lidt 62 endnu  

Anmeld

26. november 2010

Low

Nalle skriver:

Sebastian kunne bruge str 68 til han var 4 ½ måned

Okay, min dreng er næsten 5 mdr og han er begyndt så småt at bruge 68. Hvornår begyndte din dreng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.