Low skriver:
Ja, jeg tænkte at det er nok meget forskelligt
. Hvor gammel er han så? Jeg ved ikke hvor lang min dreng er nu, da det er over en måned siden han blev målt og der var han 64 cm. Og nu her er han så småt begyndt at vokse ud at størrelse 62, alt efter hvad mærke det er
. Jeg havde nogle planer om at tage et smut forbi mødrehjælpen og købe noget ind nemmelig
. Det var meget dumt af mig at købe størrelse 50 og 56 da han slet ikke kunne passe 50 da han blev født og han havde ikke 56 på næsten fordi det var meget varmt og han blev hurtig varm med bare det mindste stykke tøj på
. Men nu går det ikke så hurtig som i starten, eller hvad?
.
Han er 6 mdr. Så han er en lille en af sin alder 
Ja, altså i sommers havde han næsten heller ikke noget tøj på - han blev også hurtigt fugtig-varm. Så vi har også en masse tøj, der næsten ikke er brugt.
Vi har lidt, som vi selv vil gemme, men det vi ikke vil gemme bliver sendt videre. Plejer bare at smide det i en af de der comtainere. Om det ryger til Røde Kors el. Mødrehjælpen ved jeg egentlig ikke.
Men vil helst give det til Mødrehjælpen, hvis jeg kan vælge.
Ved du, hvordan man gør det?
Jeg synes faktisk, at Albert er vokset mest inden for den sidste måneds tid. Der overraskede mig lidt, for troede også, at det var i starten...
Anmeld