Størrelse 68 - Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.160 visninger
37 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Low

Hvor længe brugte jeres børn størrelse 68? Jeg er lidt nysgerrig da jeg tænker langsigtet da jeg godt kan lide at sparre penge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Ranarupta

Low skriver:

Hvor længe brugte jeres børn størrelse 68? Jeg er lidt nysgerrig da jeg tænker langsigtet da jeg godt kan lide at sparre penge 

Hm, aner det ikke. Albert måler nu 64,5 cm. så han bruger str. 68. Men det er jo lidt individuelt, hvordan de vokser... Ligepludselig har han rykket sig mht. at vokse, og jeg er egentlig lidt overrasket. Men det er jo egentlig bare dejligt

Anmeld

26. november 2010

Low

Ranarupta skriver:

Hm, aner det ikke. Albert måler nu 64,5 cm. så han bruger str. 68. Men det er jo lidt individuelt, hvordan de vokser... Ligepludselig har han rykket sig mht. at vokse, og jeg er egentlig lidt overrasket. Men det er jo egentlig bare dejligt

Ja, jeg tænkte at det er nok meget forskelligt . Hvor gammel er han så? Jeg ved ikke hvor lang min dreng er nu, da det er over en måned siden han blev målt og der var han 64 cm. Og nu her er han så småt begyndt at vokse ud at størrelse 62, alt efter hvad mærke det er . Jeg havde nogle planer om at tage et smut forbi mødrehjælpen og købe noget ind nemmelig . Det var meget dumt af mig at købe størrelse 50 og 56 da han slet ikke kunne passe 50 da han blev født og han havde ikke 56 på næsten fordi det var meget varmt og han blev hurtig varm med bare det mindste stykke tøj på . Men nu går det ikke så hurtig som i starten, eller hvad? .

Anmeld

26. november 2010

Ranarupta

Low skriver:

Ja, jeg tænkte at det er nok meget forskelligt . Hvor gammel er han så? Jeg ved ikke hvor lang min dreng er nu, da det er over en måned siden han blev målt og der var han 64 cm. Og nu her er han så småt begyndt at vokse ud at størrelse 62, alt efter hvad mærke det er . Jeg havde nogle planer om at tage et smut forbi mødrehjælpen og købe noget ind nemmelig . Det var meget dumt af mig at købe størrelse 50 og 56 da han slet ikke kunne passe 50 da han blev født og han havde ikke 56 på næsten fordi det var meget varmt og han blev hurtig varm med bare det mindste stykke tøj på . Men nu går det ikke så hurtig som i starten, eller hvad? .

Han er 6 mdr. Så han er en lille en af sin alder

Ja, altså i sommers havde han næsten heller ikke noget tøj på - han blev også hurtigt fugtig-varm. Så vi har også en masse tøj, der næsten ikke er brugt.

Vi har lidt, som vi selv vil gemme, men det vi ikke vil gemme bliver sendt videre. Plejer bare at smide det i en af de der comtainere. Om det ryger til Røde Kors el. Mødrehjælpen ved jeg egentlig ikke. 
Men vil helst give det til Mødrehjælpen, hvis jeg kan vælge.
Ved du, hvordan man gør det?

Jeg synes faktisk, at Albert er vokset mest inden for den sidste måneds tid. Der overraskede mig lidt, for troede også, at det var i starten... 

Anmeld

26. november 2010

Nalle

Sebastian kunne bruge str 68 til han var 4 ½ måned

Anmeld

26. november 2010

<3

Ca. en måneds tid. Vi sprang hver anden størrelse over men vores søn nåede også at vokse til en str. 104 før han fyldte 1år Og er stadig en stor dreng

Anmeld

26. november 2010

bonnie81

hej min datter er 6 mdr og hun kan stadig bruge 68 i nogle mærker men det er megt forskelligt hvordan sådanne små pus vokser

Anmeld

26. november 2010

Malene84

Low skriver:

åååååhhhhh advarsel....!!!! jeg shoppede lidt (læs: tømte et lagersalg) got str. 68, da jeg også så frem ad. Ha ha... de hoppede nærmest 68 over og jeg er brændt inde med rigtig meget 

Anmeld

26. november 2010

Mette.

Low skriver:

Min datter er 7 måneder og bruger stadig størrelse 68 og en smule i 74. Hun er dog også lille, så det er jo meget afhængeligt af barnets størrelse. (Emilie er 68 cm lang og vejer 6,8 kg.)

Anmeld

26. november 2010

Koen.

Vi brugte 68 ca 1 1/2 mdr ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.