Shibby skriver:
Se..På min venstre hånd bære jeg min forlovelsesring fra Peter, på min højre bære jeg min ring fra Mikkels far 
Begge ringe har pænt stor betydning for mig, for selvom Mikkels far var en spade på mange områder så har jeg altså givet slip på alt det had,tab og sorg jeg før var så indebrændt over. Den dag jeg gav slip,-tog jeg min ring på igen.
For Niko var en stor del af mit liv, min første kærlighed,min søns far ,og til jer der ikke ved det-far til vores førstefødte dreng som desværre døde af en infektion i moderkagen i 2003.
Jeg føler ikke en dyb kærlighed til Niko overhovedet,men jeg elsker de minder vi havde da det hele begyndte. Uden ham,-var der ingen Mikkel, uden Mikkel var jeg ikke endt i de unge mødre,-var jeg ikke endt der var der ingen galla,-ingen galla-intet møde med peter. Det hele er koblet sammen 
For mig symbolisere min ring fra Mikkels far min fortid som har gjort mig til den jeg er.
Min ring fra Peter symbolisere min fremtid som vil forme mig til en anden end den jeg er nu,og som vil føre mig til det liv i københavn jeg for et år siden drømte om 
Peter vil have mig til at tage min ring fra Niko af,men den ring betyder enormt meget for mig..Foruden betydningen er ringen det eneste jeg har tilbage fra Niko af,og når Mikkel spørger efter sin far og hvorfor far ikke er her fortæller jeg ham historien om ringen.
Hvad vil i råde mig til og hvorfor?
jeg syntes helt sikker du skal tag ringen af , hvis mikkel spørge så kan han se ringen og sener hen vikke han måske selv gå med det som et minde fra hans far . jeg syntes du skal vise peter det ham du ville have og ikke ville have fortid med i jeres forhold, og du ville nyde livet og og fremtidem med din forlovede nu.