Så blev hun 6 mdr puha hvor tiden går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Ja Elina får grød, frugtmos, grønsagsmos, A38, kød, ris, pasta osv. Faktisk alt de må få fra 6 mdr. Idag har hun fået pasta og gulerødder og igår fik hun ris. Hun får 4 skemåltider om dagen.

merle er osse begyndt at få boller og rugbrød.. hun gider ikk riigtig det der grød og mos.. men i det hele taget gider hun ikke ret meget andet end sin flaske.. så det er lidt svært at vænne hende til andet.. det er dejligt at de må få lidt forskelligt nu.. merle kan nu ikke tåle mælk så det er lidt begrænset hvad hun må få.. ville ellers gerne have prøvet yougurt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Henri84

lisbeth2910 skriver:

Tak hi hi ja hun er ret stor. Alle tror også hun er meget ædre. Tit når jeg skal løfte andre børn på samme alder, bliver jeg meget overrasket over at de jo ingenting vejer, selvom det gør de jo, men når man er vantil at slæbe rundt på 12 kg så er de andre bare små myg i forhold til

hihi jeg er også 'vant' til at have den største baby, men kan godt se vi kommer til kort her
Skønt de har lidt elastikker og noget at tage af

Anmeld

28. november 2010

LinLin

lisbeth2910 skriver:

JA det er sjovt. Min store på  3 år vejede 12,7 kg til 3 års undersøgelsen så der er meget stor forskel på mine 2 piger - hi hi

Det er da lidt vildt Men bare de begge er sunde og raske, så er vægten jo ikke så vigtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.