Så blev hun 6 mdr puha hvor tiden går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
42 svar
0 synes godt om
25. november 2010

LISBETH:-)

6 mdr. ja det blev min dejlige lille rullepølse idag. Jeg fatter bare IKKE at hun allerede er 6 mdr det går bare alt alt for stærkt.

Sp var her for et par dage siden og kampvægten siger nu 12 kg og hun er 74 cm lang. Ifølge sp svarer vægt og længde til et barn på 18-20 mdr. Vildt når hun kun er 6 mdr.

Ellers er hun bare det skønneste lille væsen. Altid glad og i godt humør. Hun stor charmere alle og elsker når hendes store søster laver fis og ballade.

Hun triller ikke endnu, men øver sig flittigt, numser er bare lidt for tung til at få med rundt, men det skal nok komme (læs: hun er lidt tung i røven) vi er begyndt og sidde fint i højstolen - altså den fra Ikea, for den fra trip trap er vi så for tykke til at komme ned i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Jibbe

Tillykke med hende. Hun er altså en dejlig pige. Jeg elsker at du kalder hende rullepølsen

Anmeld

25. november 2010

Jibbe skriver:

Tillykke med hende. Hun er altså en dejlig pige. Jeg elsker at du kalder hende rullepølsen

Tak hun ER også dejlig

Anmeld

25. november 2010

Tdittmann

Hun er bare for lækker -

Anmeld

25. november 2010

elluL

STORT tillykke med din super skønne rullepølse Hun er da bare herlig. Og ja, tiden flyve bare afsted. Det er bare ikke til at forstå. Milan blev også 6 måneder igår, vi får besøg af sp imorgen, er jeg spændt på Nu skal den sidste "babytid" bare nydes med de skønne unger, inden barslen slutter. Puhaa  

Tillykke igen herfra

Knus

Anmeld

25. november 2010

Tdittmann skriver:

Hun er bare for lækker -

Tak

Anmeld

25. november 2010

Lulle. skriver:

STORT tillykke med din super skønne rullepølse Hun er da bare herlig. Og ja, tiden flyve bare afsted. Det er bare ikke til at forstå. Milan blev også 6 måneder igår, vi får besøg af sp imorgen, er jeg spændt på Nu skal den sidste "babytid" bare nydes med de skønne unger, inden barslen slutter. Puhaa  

Tillykke igen herfra

Knus

Nemlig!!!! Håber de næste 6 mdr vil snegle sig af sted. Jeg nyder ihvertfald og have masser af tid til mine børn.

Anmeld

25. november 2010

Riksen

Tillykke med de seks måneder! Jeg bliver nødt til at sige det igen: hun er simpelthen for lækker - lækre croissantarme og smukke, smukke øjne!

Anmeld

25. november 2010

elluL

lisbeth2910 skriver:

Nemlig!!!! Håber de næste 6 mdr vil snegle sig af sted. Jeg nyder ihvertfald og have masser af tid til mine børn.

Lige præcis! Her hedder det de næste 4 måneder. Synes det kommer tættere og tættere på. Nøjagtig, det er skønt at have tid til sine børn. Nyder det i fulde drag

Anmeld

25. november 2010

Svei

Hold da op en basse hun er...vildt hun er så stor...det vejede mine da de var 2-3 år...men mon ikke hun udligner det en dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.