Så blev hun 6 mdr puha hvor tiden går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

LISBETH:-)

Riksen skriver:

Tillykke med de seks måneder! Jeg bliver nødt til at sige det igen: hun er simpelthen for lækker - lækre croissantarme og smukke, smukke øjne!

Åhhh tusind tak. Øjnene har hun fra mig og resten er hendes far - fnis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Vial

lisbeth2910 skriver:

6 mdr. ja det blev min dejlige lille rullepølse idag. Jeg fatter bare IKKE at hun allerede er 6 mdr det går bare alt alt for stærkt.

Sp var her for et par dage siden og kampvægten siger nu 12 kg og hun er 74 cm lang. Ifølge sp svarer vægt og længde til et barn på 18-20 mdr. Vildt når hun kun er 6 mdr.

Ellers er hun bare det skønneste lille væsen. Altid glad og i godt humør. Hun stor charmere alle og elsker når hendes store søster laver fis og ballade.

Hun triller ikke endnu, men øver sig flittigt, numser er bare lidt for tung til at få med rundt, men det skal nok komme (læs: hun er lidt tung i røven) vi er begyndt og sidde fint i højstolen - altså den fra Ikea, for den fra trip trap er vi så for tykke til at komme ned i

Årrh hun er sød - og så har hun (også) været en tur på Runas legetæppe. Det er åbenbart det nye mødested for babyer fra baby.dk. Hahaha.

Hun ligner lidt Viola synes jeg. Viola er også en "plus" pige, kan man sige. 

Anmeld

25. november 2010

Jbk skriver:

Hold da op en basse hun er...vildt hun er så stor...det vejede mine da de var 2-3 år...men mon ikke hun udligner det en dag...

Det håber jeg og det mener lægerne. Hun er også gået i stå efter jeg er stoppet med at amme. Den sidste måned har hun "kun" taget 700 g på hvor hun plejer og tage 1 - 1,5 kg på.

ALLE tror også bare at hun er meget meget ældre end hun er.

Idag skulle jeg hente noget på apoteket til hende og lægen havde skrevet at hun jo så vejede 12 kg. Damen på apoteket grinte og sage hov han har da vist skrevet helt forkert for det kan da ikke passe at din datter kun er 6 mdr og vejer 12 kg - øhhh jo det kan det så......

Anmeld

25. november 2010

Riksen

lisbeth2910 skriver:

Åhhh tusind tak. Øjnene har hun fra mig og resten er hendes far - fnis

Anmeld

25. november 2010

Svei

lisbeth2910 skriver:

Det håber jeg og det mener lægerne. Hun er også gået i stå efter jeg er stoppet med at amme. Den sidste måned har hun "kun" taget 700 g på hvor hun plejer og tage 1 - 1,5 kg på.

ALLE tror også bare at hun er meget meget ældre end hun er.

Idag skulle jeg hente noget på apoteket til hende og lægen havde skrevet at hun jo så vejede 12 kg. Damen på apoteket grinte og sage hov han har da vist skrevet helt forkert for det kan da ikke passe at din datter kun er 6 mdr og vejer 12 kg - øhhh jo det kan det så......

Ja, det er ikke så sjovt med de der store børn....jeg har syntes det var nemmere med et barn der så mindre ud, de mødes helt anderledes af omverdenen....min var dog ikke så kæmpe men kom hurtigt efter det og det har ikek været nemt for ham..

Anmeld

25. november 2010

KaMa skriver:

Årrh hun er sød - og så har hun (også) været en tur på Runas legetæppe. Det er åbenbart det nye mødested for babyer fra baby.dk. Hahaha.

Hun ligner lidt Viola synes jeg. Viola er også en "plus" pige, kan man sige. 

ha ha ha ja det er lige det. Runa's søde mor er om sig det er forresten Runa's mor der har taget billedet............

Jeg har faktisk lige den anden dag mødt en der havde tvillinger på alder med Elina. Den ene var præcis lige så stor som Elina og den anden var en lille smule mindre, men også stor. Stakkels hende siger jeg bare, for hun er dælme tung og slæbe på puha og så slæber hun på to. gisp.

Anmeld

25. november 2010

Hun er SIMPELTHEN såå  lækker!!!

Du må da ha haft fløde + gødning i babserne!!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. november 2010

Tilmeldt skriver:

Hun er SIMPELTHEN såå  lækker!!!

Du må da ha haft fløde + gødning i babserne!!

Stine og Lisa.

Tak  og ja det er vist en god fløde der er kommet ud af mejeriet.

Anmeld

25. november 2010

Vial

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha ja det er lige det. Runa's søde mor er om sig det er forresten Runa's mor der har taget billedet............

Jeg har faktisk lige den anden dag mødt en der havde tvillinger på alder med Elina. Den ene var præcis lige så stor som Elina og den anden var en lille smule mindre, men også stor. Stakkels hende siger jeg bare, for hun er dælme tung og slæbe på puha og så slæber hun på to. gisp.

Ja, det må være tungt med 12 kilo og så to på én gang. Jeg tror, at mine er oppe omkring 8 kilo. De er hhv 64 og 66 cm nu!! Jeg har allerede nu ondt i den ene arm.

Får Elina mme? Jeg tror nemlig, at det er derfor, at mine er blevet så store.

Her er Viola. Det er morgen, hun er i nattøjet og har lige fået sine hjerndråber. Tyk lille trunte..haha.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

KaMa skriver:

Ja, det må være tungt med 12 kilo og så to på én gang. Jeg tror, at mine er oppe omkring 8 kilo. De er hhv 64 og 66 cm nu!! Jeg har allerede nu ondt i den ene arm.

Får Elina mme? Jeg tror nemlig, at det er derfor, at mine er blevet så store.

Her er Viola. Det er morgen, hun er i nattøjet og har lige fået sine hjerndråber. Tyk lille trunte..haha.

Ja hvis de vejer 8 kg så er de da også godt med. Dejligt!!!!! Men puha for et slæberi. Mine arme er også helt ødelagte.

Hun er da bare virkelig skøn............ og har også nogen gode kysse kinder.

Jeg har ammet hende 80 % af tiden de første 3 mdr og så fra 3-5 mdr har det været halvt af hver. og så fra 5 mdr stoppede jeg amningen da der ikke var mælk nok, og børne lægen mente jeg skulle stoppe da han var sikker på at min mælk var alt for fed til Elina. Det viste sig så at han havde ret, da hun har taget mindre på efter jeg er stoppet. NU får hun 4 ske måltider om dagen og så 2-3 flasker MME

Min store pige fik kun MME hele tiden, og hun var undervægtig så det er der vist ingen system i her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.