Så blev hun 6 mdr puha hvor tiden går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Vial

lisbeth2910 skriver:

Ja hvis de vejer 8 kg så er de da også godt med. Dejligt!!!!! Men puha for et slæberi. Mine arme er også helt ødelagte.

Hun er da bare virkelig skøn............ og har også nogen gode kysse kinder.

Jeg har ammet hende 80 % af tiden de første 3 mdr og så fra 3-5 mdr har det været halvt af hver. og så fra 5 mdr stoppede jeg amningen da der ikke var mælk nok, og børne lægen mente jeg skulle stoppe da han var sikker på at min mælk var alt for fed til Elina. Det viste sig så at han havde ret, da hun har taget mindre på efter jeg er stoppet. NU får hun 4 ske måltider om dagen og så 2-3 flasker MME

Min store pige fik kun MME hele tiden, og hun var undervægtig så det er der vist ingen system i her.

Nej, så holder den tanke bestemt ikke, når du har de erfaringer med mme.

Hvor vildt at have en for fed mælk. Men godt det så er hjulpet, at gå over til mme. Det er jo dejligt med tykke babyer, men man skal jo også passe på, da det kan gå ud over motorikken...

....det gjorde min SP mig lige opmærksom på ang. Viola.. hmmpf!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Nej, så holder den tanke bestemt ikke, når du har de erfaringer med mme.

Hvor vildt at have en for fed mælk. Men godt det så er hjulpet, at gå over til mme. Det er jo dejligt med tykke babyer, men man skal jo også passe på, da det kan gå ud over motorikken...

....det gjorde min SP mig lige opmærksom på ang. Viola.. hmmpf!!!

Ja Elina er heller ikke helt fremme i skoene. Men det skal nok komme. Jeg nyder at jeg ved hvor jeg har hende, hun ligger altid der hvor jeg har lagt hende. hi hi

Børnelægen sage også at han i sin lange karriere kun 2 gange tidligere havde frarådet og amme længere. Så det er ikke helt almindeligt.

Jeg synes så bare at det er snyd at jeg ikke er blevet et meget tyndt siv af at amme når nu Elina har fået alt mit fedt. Verden er sku uretfærdig indimellem hi hi hi

Det er jo svært og passe på, for de kære små skal jo have mad når de er sultne, man kan jo ikke sætte en baby på slankekur. Elina vil nok komme til en diætist om et par måneder. SP ville undersøge ang. en henvisning så må vi se.

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

SKØNNE Elina  Ja puha tiden går ALT for stærkt!!!  HUn ser så dejlig og mild ud. Glæder mig til, at se jer igen.

Jeg fik jo ikke lægeundersøgt Runa igår fordi vi kom for sent, så jeg ved ikke hvor meget hun vejer nu. Det er vildt med Elinas vægt..men hun ser dejlig veltilpas ud  Og så griner jeg stadig når jeg kommer til at tænke på Amalies ord: Godmorgen TYKKE BASSE...hahaha

Kram

Anmeld

26. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Årrh hun er sød - og så har hun (også) været en tur på Runas legetæppe. Det er åbenbart det nye mødested for babyer fra baby.dk. Hahaha.

Hun ligner lidt Viola synes jeg. Viola er også en "plus" pige, kan man sige. 

Jep bare kald det Baby.dk´s varmestue

Anmeld

26. november 2010

Mor til Frederic og Freya

lisbeth2910 skriver:

6 mdr. ja det blev min dejlige lille rullepølse idag. Jeg fatter bare IKKE at hun allerede er 6 mdr det går bare alt alt for stærkt.

Sp var her for et par dage siden og kampvægten siger nu 12 kg og hun er 74 cm lang. Ifølge sp svarer vægt og længde til et barn på 18-20 mdr. Vildt når hun kun er 6 mdr.

Ellers er hun bare det skønneste lille væsen. Altid glad og i godt humør. Hun stor charmere alle og elsker når hendes store søster laver fis og ballade.

Hun triller ikke endnu, men øver sig flittigt, numser er bare lidt for tung til at få med rundt, men det skal nok komme (læs: hun er lidt tung i røven) vi er begyndt og sidde fint i højstolen - altså den fra Ikea, for den fra trip trap er vi så for tykke til at komme ned i

Ei.. tillykke med det ½ år..

Hvor er hun bare herlig. 

Og hold da op, måtte lige læse det 3 gange... 74 cm og 12 kg.

Kan ikke forstå din sp siger hun svarer til en på 18-20 mdr, for frederic var 74 cm og 8 kg ved 7 mdr og fik at vide det var normal og fin længde.?

Skidt pyt, bare de trives..

Men herlig det er hun altså. 

Anmeld

27. november 2010

dorthemus skriver:

SKØNNE Elina  Ja puha tiden går ALT for stærkt!!!  HUn ser så dejlig og mild ud. Glæder mig til, at se jer igen.

Jeg fik jo ikke lægeundersøgt Runa igår fordi vi kom for sent, så jeg ved ikke hvor meget hun vejer nu. Det er vildt med Elinas vægt..men hun ser dejlig veltilpas ud  Og så griner jeg stadig når jeg kommer til at tænke på Amalies ord: Godmorgen TYKKE BASSE...hahaha

Kram

TAK Dorthe  Vi må snart ses igen.... Så kan Elina lærer lidt af Runas gymnastik øvelser

Lige da det skete var det IKKE sjovt. Sådan en møgunge hi hi

Anmeld

27. november 2010

Mor til Frederic skriver:

Ei.. tillykke med det ½ år..

Hvor er hun bare herlig. 

Og hold da op, måtte lige læse det 3 gange... 74 cm og 12 kg.

Kan ikke forstå din sp siger hun svarer til en på 18-20 mdr, for frederic var 74 cm og 8 kg ved 7 mdr og fik at vide det var normal og fin længde.?

Skidt pyt, bare de trives..

Men herlig det er hun altså. 

Tak!!! hmmm nej det ved jeg heller ikke. SP så på Elinas kurve hvor hun er helt uden for papiret både i længde og meget i vægt. Så jeg tror bare hun kiggede på hvornår et barn i gennemsnittet vejer 12 kg og det var altså 18-20 mdr. Men piger og drenges kurver er jo også forskellige.

Anmeld

27. november 2010

Mor til Frederic og Freya

lisbeth2910 skriver:

Tak!!! hmmm nej det ved jeg heller ikke. SP så på Elinas kurve hvor hun er helt uden for papiret både i længde og meget i vægt. Så jeg tror bare hun kiggede på hvornår et barn i gennemsnittet vejer 12 kg og det var altså 18-20 mdr. Men piger og drenges kurver er jo også forskellige.

Thi...

Du må gerne sende 1 kg her til os... Han vejer nemlig 9,8 kg og 90 cm, så kom bare med en smule...

Anmeld

27. november 2010

Mor Til Julie<3

lisbeth2910 skriver:

6 mdr. ja det blev min dejlige lille rullepølse idag. Jeg fatter bare IKKE at hun allerede er 6 mdr det går bare alt alt for stærkt.

Sp var her for et par dage siden og kampvægten siger nu 12 kg og hun er 74 cm lang. Ifølge sp svarer vægt og længde til et barn på 18-20 mdr. Vildt når hun kun er 6 mdr.

Ellers er hun bare det skønneste lille væsen. Altid glad og i godt humør. Hun stor charmere alle og elsker når hendes store søster laver fis og ballade.

Hun triller ikke endnu, men øver sig flittigt, numser er bare lidt for tung til at få med rundt, men det skal nok komme (læs: hun er lidt tung i røven) vi er begyndt og sidde fint i højstolen - altså den fra Ikea, for den fra trip trap er vi så for tykke til at komme ned i

Altså min datter er kun liiie blevet 13 måneder oq hun vejer snart 13 kq oq er 78 lanq ...

D har en riqtiq køn datter ...

Anmeld

27. november 2010

LinLin

Hvor ser hun bare glad og veltilpas ud! Skøn

Var lige inde at tjekke barnets bog: min ældste søn vejede 12,2 kg da han var 20 mdr - vildt så stor forskel der kan være på børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.