Hvad gør jeg?? hun vil bare ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

M.O.A.R.

SussieThyssen skriver:

Jamen det er så jeres valg..mit valg har været at jeg ikke vil have børn til at sove fast i min seng.
Men skal også lige tilføje, at naturligvis har de fået lov til at putte hos mig, hvis de fx har haft en slem drøm, har været syge eller den slags.
Og de har også fået lov til at falde i søvn i min seng.
Men de er altid blevet puttet over i deres egen, når de først sov.

Det var nu heller ikke for at få dig til at lyde ond, havde nu heller ikke regnet med du ville vifte dit barn væk hvis nu de havde haft en ond drøm og det er selvfølgelig også kun dejligt for dig at det har været sådan og så dejligt for jer

Jeg synes også de råd du giver er gode nok, ikke noget der, men nok ikke lige nogle der falder i god jord hos os

Men hver familie opdrager jo ikke ens, eller gør tingene i samme tempo eller på samme måde

Men kan godt se du mener det kun godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

SussieThyssen

jannebjerre skriver:

Det har du ret i - men 23dage gammel??? aaahhh den er jeg ikke med på - men sådan er vi jo heldigvis forskellige

Men læste din indlæg længere oppe i tråden og kan da fornæmme at helt hård har du ikk været hihi

nej da..men ligesom med alt andet, så er det lige et enkelt punkt eller to hvor man bare bliver nødt til at være lidt mere kontant og direkte, selvom man ikke har et hjerte af sten, snarre tvært imod

Anmeld

25. november 2010

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Det var nu heller ikke for at få dig til at lyde ond, havde nu heller ikke regnet med du ville vifte dit barn væk hvis nu de havde haft en ond drøm og det er selvfølgelig også kun dejligt for dig at det har været sådan og så dejligt for jer

Jeg synes også de råd du giver er gode nok, ikke noget der, men nok ikke lige nogle der falder i god jord hos os

Men hver familie opdrager jo ikke ens, eller gør tingene i samme tempo eller på samme måde

Men kan godt se du mener det kun godt

Ja..stol du kun på det.
Og jeg siger heller ikke at mine løsninger er mere rigtige end andres. Jeg deler kun mine erfaringer med jer andre, og så kan I tage det I kan bruge og smide resten væk...ganske ligesom at jeg suger til mig af jeres

Anmeld

26. november 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

Ja..stol du kun på det.
Og jeg siger heller ikke at mine løsninger er mere rigtige end andres. Jeg deler kun mine erfaringer med jer andre, og så kan I tage det I kan bruge og smide resten væk...ganske ligesom at jeg suger til mig af jeres

jeg vil ihertfald sige tak for at du deler dine erfaringer med os. Jeg har rigtig tit fået meget udaf dine svar

og så ved jeg også at ligemeget hvad du nu skriver så skriver du det af bedste mening

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Maggieh skriver:

jeg vil ihertfald sige tak for at du deler dine erfaringer med os. Jeg har rigtig tit fået meget udaf dine svar

og så ved jeg også at ligemeget hvad du nu skriver så skriver du det af bedste mening

Det er lige præcis helt rigtigt..og det skal du have et rigtigt
Sussie-knus for.

Anmeld

26. november 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

Det er lige præcis helt rigtigt..og det skal du have et rigtigt
Sussie-knus for.

hehe, ej tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.