Sådan var min Nicoline også (hun er 6 mdr nu)
Jeg tog en tur da hun var ca 3 mdr tror jeg det var, og gav hende lov og skrige, der var vist også en tråd herinde hvor jeg blev tromlet ned fordi jeg lod hende skrige.
Det tog ca 3 dage også var der intet, idag er hun den nemmeste pige og ligge til og sove, jeg tror ikke jeg kender nogen der har det så nemt med putning.
MEN jeg vil lige sige at hvis hun kun er 23 dage, så skal hun have tryghed, det vi lærte fra vores Sundhedsplejerske er det bedste råd jeg nogensinde har fået, det er aldrig lade baby falde i søvn ved dig, lad hende blunde, men lige før hun sover så lig hende i sengen, liften eller andet. For hvis hun falder i søvn ved dig og du ligger hende i liften, så er hun et andet sted når hun vågner det kan hun ikke forstå. her er et eks: du ligger dig til og sove i din seng og når du vågner, så ligger du nede på gaden fx? - vil du så ikke også skrige??
Også lig en god brugt tshirt der fra dig og hendes far så hun kan dufte jer, hvis hun græder, vent 3 min også tag hende op, trøst hende og lig hende igen. 
Det tager måske en uge i starten, hvor du skal trøste og lig igen osv, men så vil jeg næsten også love dig at du får en anden baby og det bliver så meget nemmere og få hende til og sove.
Det var mine råd, sortere i det hele og find den løsning du føler der passer dig bedst 
Knus herfra.....
Anmeld