Maggieh skriver:
.. ligge i sin seng?? hun er KUN glad når hun ligger i vores seng eller der er nogen (helst mig) der holder hende, ligemeget hvor træt hun er så gider hun ikke at ligge i sin seng?
og lige nu er hun ellers i godt humør, men hvis jeg lægger hende ned i sin seng så hun kan kigge på sine fine pærer på loftet og sine bamser der hænger over sengen så begynder hun at tude?? hvad gør jeg skal jeg lade hende ligge for at vænne hende til det? eller skal jeg bare tage hende op ?? det er sååååååååååå hårdt at høre hende være ked af det 

Ja, altså...jeg vilel tage de hyleture, der skal til, selvom det er hårdt..men det ender med at hun ikke vil sove nogen steder hvis du fortsætter, og så bliver du tyraniseret de næste 4-5 år.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg ganske enkelt lægge hende iseng og, så må hun skrige.
Der kan gå nogle dage med det menageri, men så er du også over det.
Det er jo også det morsommeste hvis ens forældre vil traske op og ned ad gulvet nonstop med en på armen eller kan få lov til at dominere deres liv 100%, så de ingen voksenliv får, men at man er konstant i centrum..ikke!?! 
Så du ser nok..for jeres egen skyld og hendes, så må du vende møllehatten, så I kan få aften og nattero og jeres seng for jer selv.

Kærligst
Sussie
Anmeld