Hvad gør jeg?? hun vil bare ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Magsen

.. ligge i sin seng?? hun er KUN glad når hun ligger i vores seng eller der er nogen (helst mig) der holder hende, ligemeget hvor træt hun er så gider hun ikke at ligge i sin seng?

og lige nu er hun ellers i godt humør, men hvis jeg lægger hende ned i sin seng så hun kan kigge på sine fine pærer på loftet og sine bamser der hænger over sengen så begynder hun at tude?? hvad gør jeg skal jeg lade hende ligge for at vænne hende til det? eller skal jeg bare tage hende op ?? det er sååååååååååå hårdt at høre hende være ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

jannebjerre

Maggieh skriver:

.. ligge i sin seng?? hun er KUN glad når hun ligger i vores seng eller der er nogen (helst mig) der holder hende, ligemeget hvor træt hun er så gider hun ikke at ligge i sin seng?

og lige nu er hun ellers i godt humør, men hvis jeg lægger hende ned i sin seng så hun kan kigge på sine fine pærer på loftet og sine bamser der hænger over sengen så begynder hun at tude?? hvad gør jeg skal jeg lade hende ligge for at vænne hende til det? eller skal jeg bare tage hende op ?? det er sååååååååååå hårdt at høre hende være ked af det

ååhhhh Det skal du ikke tænke over endnu - verden er meget stor for hende...og hun har bare brug for tryghed...

Sengen kan godt virke MEGET stor for hende...gør den evt. mindre og svøb hende ind.--ellers sys jeg bare dsu skal nyde hun vil putte hos dig, hun er jo ikke så gammel endnu

Anmeld

25. november 2010

liwsmor

Maggieh skriver:

sådan var vores pige også, hun er meget tryghedsmenneske. hun sover i liften og så pakke ind i dynen nede og under og så om aften holder vi hende på hovede og nusser hende på pande og så sover hun der i 7 timer . men om eftermiddag ville hun stadig ikk . prøver og gør hende så tæt som mulig,jeg tror hun syntes verden er for stor.

Anmeld

25. november 2010

Magsen

jannebjerre skriver:

ååhhhh Det skal du ikke tænke over endnu - verden er meget stor for hende...og hun har bare brug for tryghed...

Sengen kan godt virke MEGET stor for hende...gør den evt. mindre og svøb hende ind.--ellers sys jeg bare dsu skal nyde hun vil putte hos dig, hun er jo ikke så gammel endnu

det har jeg allerede gjort, jeg har stillet hendes lift i sengen og svøber hende rigtig godt, men det kan bare blive liidt for meget hvis hun skal putte hos mig hver gang hun sover for hun gør jo stort set ikke andet dvs. at jeg så ikke får noget som helst gjort :b hehe men tænkte også at hvis jeg lader hende sove hos mig nu, bliver hun så nogensinde vant til sengen? :b

Anmeld

25. november 2010

Magsen

liwsmor skriver:

sådan var vores pige også, hun er meget tryghedsmenneske. hun sover i liften og så pakke ind i dynen nede og under og så om aften holder vi hende på hovede og nusser hende på pande og så sover hun der i 7 timer . men om eftermiddag ville hun stadig ikk . prøver og gør hende så tæt som mulig,jeg tror hun syntes verden er for stor.

det er precis det samme her bortset fra at hun sover i 7 timer hun sover højst 4 timer ad gangen dog 5 timer i nat hehe

men hun vil KUN sove hvis hun sover hos os (: hehe

ja det tror jeg også hende her synes

Anmeld

25. november 2010

jannebjerre

Maggieh skriver:

det har jeg allerede gjort, jeg har stillet hendes lift i sengen og svøber hende rigtig godt, men det kan bare blive liidt for meget hvis hun skal putte hos mig hver gang hun sover for hun gør jo stort set ikke andet dvs. at jeg så ikke får noget som helst gjort :b hehe men tænkte også at hvis jeg lader hende sove hos mig nu, bliver hun så nogensinde vant til sengen? :b

oooorrrrkkk ja... Men hun er ikk så gammel endnu, så lad hende lige lærer verden at kende først...elix sov hos mig de første 2½mdr og derfra tog det tre dagen og så sov han på sit værelse i sin egen seng... Og nu gider han ikk putte med mor hihi

Nyd hende...det skal nok komme..

Anmeld

25. november 2010

SussieThyssen

Maggieh skriver:

Ja, altså...jeg vilel tage de hyleture, der skal til, selvom det er hårdt..men det ender med at hun ikke vil sove nogen steder hvis du fortsætter, og så bliver du tyraniseret de næste 4-5 år.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg ganske enkelt lægge hende iseng og, så må hun skrige.
Der kan gå nogle dage med det menageri, men så er du også over det.
Det er jo også det morsommeste hvis ens forældre vil traske op og ned ad gulvet nonstop med en på armen eller kan få lov til at dominere deres liv 100%, så de ingen voksenliv får, men at man er konstant i centrum..ikke!?! 
Så du ser nok..for jeres egen skyld og hendes, så må du vende møllehatten, så I kan få aften og nattero og jeres seng for jer selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2010

Magsen

jannebjerre skriver:

oooorrrrkkk ja... Men hun er ikk så gammel endnu, så lad hende lige lærer verden at kende først...elix sov hos mig de første 2½mdr og derfra tog det tre dagen og så sov han på sit værelse i sin egen seng...  Og nu gider han ikk putte med mor hihi

Nyd hende...det skal nok komme..

uha det må hun nu godt alligevel, bare ikke heeele tiden hehe

jaa, bare lidt svært fordi jeg sover ikke så godt når hun sover i vores seng, tror jeg har hørt for mange historier

Anmeld

25. november 2010

jannebjerre

SussieThyssen skriver:

Ja, altså...jeg vilel tage de hyleture, der skal til, selvom det er hårdt..men det ender med at hun ikke vil sove nogen steder hvis du fortsætter, og så bliver du tyraniseret de næste 4-5 år.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg ganske enkelt lægge hende iseng og, så må hun skrige.
Der kan gå nogle dage med det menageri, men så er du også over det.
Det er jo også det morsommeste hvis ens forældre vil traske op og ned ad gulvet nonstop med en på armen eller kan få lov til at dominere deres liv 100%, så de ingen voksenliv får, men at man er konstant i centrum..ikke!?! 
Så du ser nok..for jeres egen skyld og hendes, så må du vende møllehatten, så I kan få aften og nattero og jeres seng for jer selv.

Kærligst
Sussie

Er dybt uening - hun er kun 23dage gammel...!!! De kan godt lærer det alligevel, det har min Felix da...

Anmeld

25. november 2010

liwsmor

Maggieh skriver:

det er precis det samme her bortset fra at hun sover i 7 timer hun sover højst 4 timer ad gangen dog 5 timer i nat hehe

men hun vil KUN sove hvis hun sover hos os (: hehe

ja det tror jeg også hende her synes

tag softble lav som pølse og lag den rundt om hende imens hun er pakke ind i dynen, og så tag de grædtur der skal til, det mega hårdt som mor, men det er det der skal til. hvis hun græder for lang tid tag hende lige op gør hende glad og læg hende ned igen. hvis det det i ville have hende til, er i nød til at tag kampen. pas på ikke have for meget legetøj der hun skal sove, det kan være verden stadig er for stor til alt muligt smart legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.