Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Årh hold op - du er sikkert også en køn pige!! Men jeg sidder også selv og holder mig tilbage, lidt af samme årsag som du! Jeg ér bare ikke fyldt med selvtillid..
Årh hold op - du er sikkert også en køn pige!! Men jeg sidder også selv og holder mig tilbage, lidt af samme årsag som du! Jeg ér bare ikke fyldt med selvtillid..
heller ikk her....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
What Du er jo smuk så det er ingen undskyldning for ikke at ligge billeder ind! Det er kun mig der må bruge den
Chritinap skriver: - hvor er hun lækker
- hvor er hun lækker
True!!
Laulund87 skriver: What Du er jo smuk så det er ingen undskyldning for ikke at ligge billeder ind! Det er kun mig der må bruge den
Du' sød!
Her er der et billede.. Jeg er jo bare mig, og det tør jeg godt stå ved! Basta! (Der kom den stædige op i mig)
Jeg kan godt selv lide billedet.. Mest fordi det minder mig om, at baby er på vej til os! Billedet er fra lørdag, hvor jeg var i 10. uge, og allerede med mave ..
fandt dette....
det er sq da meget godt
kitty skriver: Du' sød! Her er der et billede.. Jeg er jo bare mig, og det tør jeg godt stå ved! Basta! (Der kom den stædige op i mig) Jeg kan godt selv lide billedet.. Mest fordi det minder mig om, at baby er på vej til os! Billedet er fra lørdag, hvor jeg var i 10. uge, og allerede med mave ..
Og det er så fint et billede med bebsemave
noname skriver: fandt dette.... det er sq da meget godt
LOOOOOL! Det' sgu da humor!! Looking good!
kitty skriver: LOOOOOL! Det' sgu da humor!! Looking good!
he he he.... en kollega synes det var sjovt lige at klæ mig ud....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128