Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jbk skriver: Åhh...det synes jeg nu nok i høj grad du er...men kan jeg godt forstå han blev glad for...
Åhh...det synes jeg nu nok i høj grad du er...men kan jeg godt forstå han blev glad for...
Du er rar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LAURAS MOR skriver: Du er rar
Lige over... og dejlig aften til dig og dine...sidder her med min logbog og skal få det hele til at hænge sammen...synes ikke lige logbogsånden kan indfinde sig...
Puha i må nøjes med mit profil-billede, for jeg er absolut ikke fotogen på nogen måde.
Men hold da op hvor ser i bare godt ud allesammen er dybt misundelig på de af jer med blå øjne. synes det er sådan en flot øjenfarve Jeg selv har bare sådan en kedelig grå-grøn øjenfarve.
Her er jeg, det er da meget godt syntes jeg selv.. Hehe.. :-)
Jbk skriver: Lige over... og dejlig aften til dig og dine...sidder her med min logbog og skal få det hele til at hænge sammen...synes ikke lige logbogsånden kan indfinde sig...
Tak du må også have en dejlig aften.. Jeg har weekend fra idag af.. så det er bare skønt..
Kender alt for godt det med logbogskrivning.. i starten skrev jeg hver eneste dag, men her 4 mdr efter.. er jeg gået helt i stå.. synes ikke jeg kan overskue det.., har tit aften vagter og sent hjemme også orker jeg det ik..
Hyg dig.
PS. DU ER LÆKKER
- hvor er hun lækker
LAURAS MOR skriver: Tak du må også have en dejlig aften.. Jeg har weekend fra idag af.. så det er bare skønt.. Kender alt for godt det med logbogskrivning.. i starten skrev jeg hver eneste dag, men her 4 mdr efter.. er jeg gået helt i stå.. synes ikke jeg kan overskue det.., har tit aften vagter og sent hjemme også orker jeg det ik.. Hyg dig. PS. DU ER LÆKKER
Åh, jeg har det på samme måde...jeg kom jo ind i det efter 10 uger, så har manglet en del og skal vidst til at tage mig meget sammen...har også aften og weekend arbejde...faktisk har jeg først fri tirsdag igen...
PS...tak...du er sød....
Jeg vil da også være med, selvom jeg ikke egner mig specielt godt til denne tråd.
Første billede er taget i julen 09.
Andet billede er taget i juli i 09.
Sidste billede er taget i juni 10.
her er lidt jeg ka lide.. resten ligger på den eksterne
MissGeoh skriver: Jeg vil da også være med, selvom jeg ikke egner mig specielt godt til denne tråd. Første billede er taget i julen 09. Andet billede er taget i juli i 09. Sidste billede er taget i juni 10.
hold da op du har et pænt ansigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128