Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Mange tak
Mange tak
hov, læste det lige igen det jeg havde skrevet og det var altså et kompliment ikke en øv øv du ikke ligner det jeg troede.. hehe ! DU er endnu smukkere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Sjov tråd:0) Jeg er sku aldrig lækker - men en kollega tog dette af mig en dag på arbejde:0) Det er det eneste billede jeg har hvor jeg kan holde mig selv ud:0)
Sjov tråd:0)
Jeg er sku aldrig lækker - men en kollega tog dette af mig en dag på arbejde:0) Det er det eneste billede jeg har hvor jeg kan holde mig selv ud:0)
Hvis du ser sådan ud på arbejde, må du da godt nok være lækker når du skal til fest
Lidt fra mig
Risen skriver: Lidt fra mig
Så smuk du er søde!!!
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Så smuk du er søde!!!
Tak lige over - Yummi mommy
kitty skriver: Tak Trine. Billedet har nu været på "navlen" i lørdags, men det har du nok bare ikke set
Tak Trine. Billedet har nu været på "navlen" i lørdags, men det har du nok bare ikke set
nej det havde jeg desværre ikke
her er mine ynglingsbilleder.. nogle af dem var taget til en gave til min kæreste.
betiinsen skriver: her er mine ynglingsbilleder.. nogle af dem var taget til en gave til min kæreste.
Wow du er Smuk
Det er også nogle rigtigt gode billeder du har fået taget.
Mit pæneste billede hvor jeg bare tænker WOW, er taget til min konfirmation.
Chritinap skriver: - hvor er hun lækker
- hvor er hun lækker
du er en super flot pige..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128