Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Hi hi du ikke den eneste der blev forvirret Jeg synes også jeg har set en tråd ligende.
Hi hi du ikke den eneste der blev forvirret Jeg synes også jeg har set en tråd ligende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Du er da bare suuuper køn. Hvor har du købt kjolen med det pink bånd? Den er da lækker!
Du er da bare suuuper køn.
Hvor har du købt kjolen med det pink bånd? Den er da lækker!
Ihh, tusinde tak !!
Den er også en af mine yndlingskjolerkan jeg fortælle dig ;D Jeg ved faktisk ikke hvor den er købt- jeg fik den nemlig sidste jul af min kære storesøster, og hun har lånt deni denne periode mens jeg er gravid, så jeg kan ikke engang kigge hvilket mærke den er Sorry! Men hvis jeg skulle gætte er det sikkert på nellys.com eller asos.com ;P
Trinehw skriver: Dejligt at få set dig - du er sgu en RIGTIG køn pige
Dejligt at få set dig - du er sgu en RIGTIG køn pige
Tak Trine. Billedet har nu været på "navlen" i lørdags, men det har du nok bare ikke set
LouiseNielsen skriver: Hejsa Piger Stod den anden dag og tog nogen billeder af mig selv til min kære mand. Han var til julefrokost og savnede hans kone, og spurgte om jeg ik kun sende ham et billede.... Gjorde jeg så, og syntes egentlig selv de blev ret gode.... + Lidt andre billeder af mig jeg syntes er gode, som blev taget til mit polterarbend... Kom frisk, og vis et billede eller flere hvor du tænker: Hun er dælme lækker!!! Om dig selv....
Hejsa Piger
Stod den anden dag og tog nogen billeder af mig selv til min kære mand. Han var til julefrokost og savnede hans kone, og spurgte om jeg ik kun sende ham et billede.... Gjorde jeg så, og syntes egentlig selv de blev ret gode.... + Lidt andre billeder af mig jeg syntes er gode, som blev taget til mit polterarbend...
Kom frisk, og vis et billede eller flere hvor du tænker: Hun er dælme lækker!!! Om dig selv....
jeg elsker det første og det sidste billede <3
Kan ikke huske om jeg har skrevet i denne tråd før
Men her er 4 billeder.
Billede 1 er fra i sommers
Billede 2 er fra 2008
Billede 3 er ca en måned gammelt
Billede 4 er fra nytåret 09/10
Her er jeg
Syns´ selv, jeg har været rimelig heldige med de her billeder
Alle billederne er fra år 2007-2008. Det ene er taget nede i byen, da jeg skulle give en kammerat et lift hjem. Fuck, han var stiv!
Naannaa87 skriver: Her er jeg
Min Nancy.
MissGeoh skriver: Min Nancy.
Og du er min geeoh
sarahb skriver: her er det seneste nye jeg synes er godt, og så er man endda højgravid
her er det seneste nye jeg synes er godt, og så er man endda højgravid
Du er godt nok en flot pige!
Er vild med dit bølgede hår og dine øjne :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128