Hva laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Moar2011

CarinaSB skriver:

Jeg sidder sammen med manden og en klasse kammarat og laver case eksamen .. Og har totalt ramt skrive muren ..  Og vi skal aflevere den imorgen kl 12 .. så vi havde 24 timer til at lave den ... og allerede nu tvivler jeg på at jeg bliver færdig

sidder og gaber - ej er på job heh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

CarinaSB

Babyklar skriver:

sidder og gaber - ej er på job heh ..

jeg sidder godt nok os og får gabt noget .. jeg kan slet ikk få taget mig sammen til at lave en skid ..

Anmeld

25. november 2010

Moar2011

CarinaSB skriver:

jeg sidder godt nok os og får gabt noget .. jeg kan slet ikk få taget mig sammen til at lave en skid ..

Griner  - jeg er os bare noget så træt heh ..

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

Babyklar skriver:

Griner  - jeg er os bare noget så træt heh ..

velkommen i klubben Noah har haft en rigtig træls nat .. Han hoster som en sindsyg og når han hoster så græder han i vilden sky .. og så kan jeg bruge det meste af natten til at få han til at sove igen så i nat var det fra kl 0.30-5 .. og så op igen kl 8 ..

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sidder hjemme og arbejder med skolearb. Har ondt i mit knæ så heldigt at jeg kan hygge hjemme. 

Anmeld

25. november 2010

Moar2011

CarinaSB skriver:

velkommen i klubben Noah har haft en rigtig træls nat .. Han hoster som en sindsyg og når han hoster så græder han i vilden sky .. og så kan jeg bruge det meste af natten til at få han til at sove igen så i nat var det fra kl 0.30-5 .. og så op igen kl 8 ..

Puha da. hjælper det ikke hvis han putter ved dig? eller får noget mod hosten,

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

Babyklar skriver:

Puha da. hjælper det ikke hvis han putter ved dig? eller får noget mod hosten,

Nej han vil ikk sove inde hos os .. han vil helst ligge i hans egen seng .. så jeg har hævet hovede enden men det hjælper ikk .. og lægen siger at han ikk kan få noget imod hosten

Anmeld

25. november 2010

louiseHasselstrøm

Vi er ved at bygge om på 1 salen, der skal laves 2 børneværelser..

Så i dag har den stået på maling af vægge og opsætning af paneler...

Men vi er holdt for i dag da sønnen skal hentes om lidt og derfor blir der ikk byggede mere før imorgen...

Anmeld

25. november 2010

Moar2011

CarinaSB skriver:

Nej han vil ikk sove inde hos os .. han vil helst ligge i hans egen seng .. så jeg har hævet hovede enden men det hjælper ikk .. og lægen siger at han ikk kan få noget imod hosten

så må vi håbe at han snart er rask igen. går han ikke i dp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.