Hva laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Fiona78

Dut-ugle skriver:

Jeg sidder og er i gang med at sy et par bukser til lillemanden med hjælp fra mine killinger

Kan forestille mig de er meget hjælpsomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Malthes mor

Jeg har gjort jule-rent hele formiddagen, og nu spiser jeg frokost

Pøj pøj med opgaven.

Anmeld

25. november 2010

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Fiona78 skriver:

Kan forestille mig de er meget hjælpsomme

Alt for hjælpsomme

Anmeld

25. november 2010

mortilflere

Kageteenageren skriver:

Jeg er i skole. Men vi har blokuge, så det vil bare sige at jeg laver ingenting. Har fået en titel som kassemester, så bare tre gange om dagen skal jeg optælle hvilke resourcer vi har, og resten af tuden foregår på baby.dk og facebook.

Og venter jeg bare på at få fri om fem kvarter. Så skal jeg ned i byen og handle ind til weekenden. Overvejer lidt madplaner og er helt lost?!  Er der nogle, der har nogle idéer? Til én person?

Og så er jeg noget så irriteret over al den sne! Jeg HADER sne efter sidste vinter. Jeg er så tæt på at rykke teltstængerne op og flytte til Thailand det næste halve år!

Se på www.rema1000.dk 

Mandag : boller i karry og ris og de grønsager du kan li 

Tirsdag :af resten af farsen laver du frikadeller (dem kan du jo stege mandag når du laver det andet ) i dag laver du så en burger eller club sanwish 

Onsdag : kylling file med bacon om og babercue på og i bunden ligger du grønsager .

Torsdag : en gang kødsovs med pasta 

fredag : en engelsk bøf med det hele.

Lørdag : resten af kødsovsen  laver du en pizza af .

Søndag :brugsen har potion supper flere slags til 20 kr (vi bruger dem til Julie når hun er på rideskolen om aften så har hun sådan en med )

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Dut-ugle skriver:

Alt for hjælpsomme

Kender det rigtig godt

Har selv 3 stk halvvoksne killinger og de vil også meget gerne hjælpe til
Lige pt sover de heldigvis alle sammen

Anmeld

25. november 2010

otlitrom

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde. Måtte gå tidligt, fordi jeg er dårlig. Det virker ikke som om det er graviditeten der driller, næremere noget influenza... Tror jeg vil sove lidt, og se tv over sputnik...

Anmeld

25. november 2010

Benjamins'mor

jeg har lige været i et dejligt karbad.  og nu sidder jeg og spiser morgenmad og ser de unge mødre sæson 2.

Anmeld

25. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg går og rydder op og laver aftensmad til drengene. Jeg skal møde på arbejde kl 13 og har fri kl 21

Anmeld

25. november 2010

Silas&Mille

Znuzke skriver:

Sidder og hygger i min lune stue mens jeg kigger på Lukas og Klara som laver snemand i haven. Nu vil jeg gå ud til dem, så vi kan gå en tur og kigge efter  vores kat som desværre stadig er væk

Når vi kommer hjem, skal vi vist ha en gang varm kakao med flødeskum...

Varm kakao skal drikkes med SKUMFIDUSER

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

MoriSverige skriver:

Varm kakao skal drikkes med SKUMFIDUSER

uhhh ja varm cacao me skumfiduser .. .. tror manden skal ned og handle når han skal hende sønnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.