Hva laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

JulieE

Jeg arbejder hjemmefra idag   Men lige nu er der ret stille, så jeg hygger mig med baby.dk og så har badeværelset også lige fået en overhaling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

mortilflere

CarinaSB skriver:

Jeg sidder sammen med manden og en klasse kammarat og laver case eksamen .. Og har totalt ramt skrive muren ..  Og vi skal aflevere den imorgen kl 12 .. så vi havde 24 timer til at lave den ... og allerede nu tvivler jeg på at jeg bliver færdig

Hvad  laver du så her :bettespark: kom så igang du kan godt

Jeg ser tv med Alberte bræk syg

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

Diana... skriver:

Jeg ligger i sengen og slapper af. 

Var lige i brugsen før men da der er så mange som ikke salter og fjerne sne var der PÆNT glad og jeg gled dog uden at falde helt men nok til at mit bækken er meget være endnu normalt som om bækkenløsning er nok. 

Eii hvor træls .. hader når folk ikk rydder fortov eller salter .. god bedring med dit bækken

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

mortilflere skriver:

Hvad  laver du så her :bettespark: kom så igang du kan godt

Jeg ser tv med Alberte bræk syg

Har lige fået lavet den mest vigtige ting i casen så nu kan jeg godt tillade mig at smutte ned i føtex ..

Anmeld

25. november 2010

CA

Diana... skriver:

Jeg ligger i sengen og slapper af. 

Var lige i brugsen før men da der er så mange som ikke salter og fjerne sne var der PÆNT glad og jeg gled dog uden at falde helt men nok til at mit bækken er meget være endnu normalt som om bækkenløsning er nok. 

Nej det var da træls! Håber ikke du slog dig for meget. Dumme fortov... Ærgerligt at folk ikke får det ryddet og saltet God bedring til dig!

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

Jeg er i skole. Men vi har blokuge, så det vil bare sige at jeg laver ingenting. Har fået en titel som kassemester, så bare tre gange om dagen skal jeg optælle hvilke resourcer vi har, og resten af tuden foregår på baby.dk og facebook.

Og venter jeg bare på at få fri om fem kvarter. Så skal jeg ned i byen og handle ind til weekenden. Overvejer lidt madplaner og er helt lost?!  Er der nogle, der har nogle idéer? Til én person?  Er alene hjemme til på søndag. De gamle er en tur i Berlin...

Og så er jeg noget så irriteret over al den sne! Jeg HADER sne efter sidste vinter. Jeg er så tæt på at rykke teltstængerne op og flytte til Thailand det næste halve år!

Anmeld

25. november 2010

Diana...

Carina87 skriver:

Nej det var da træls! Håber ikke du slog dig for meget. Dumme fortov... Ærgerligt at folk ikke får det ryddet og saltet God bedring til dig!

Jeg faldt heldigvis ikke helt men nok til at det lige lavet et ryg i mit bækken øv øv. Ja det er røv træls og det er de desværre rigtig dårlige til i vores by. 

Tak 

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

CarinaSB skriver:

Eii hyggeligt .. Kan vi så ikk bytte lidt .. jeg låner dine katte og så får du min opgave

Det kan vi godt men tror du ret hurtigt gerne vil bytte tilbage igen for det er ikke andet end 3 store killinger og når de får et flip så rydder de nemt hele stuen Igår røg min 30 års fødselsdagsgave fra mit arbejde en stor Holmegaard Cocoon vase men sådan er det jo med den str i huset

Anmeld

25. november 2010

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg sidder og er i gang med at sy et par bukser til lillemanden med hjælp fra mine killinger

Anmeld

25. november 2010

ekzunz

Sidder og hygger i min lune stue mens jeg kigger på Lukas og Klara som laver snemand i haven. Nu vil jeg gå ud til dem, så vi kan gå en tur og kigge efter  vores kat som desværre stadig er væk

Når vi kommer hjem, skal vi vist ha en gang varm kakao med flødeskum...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.