Hva laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. november 2010

CarinaSB

Jeg sidder sammen med manden og en klasse kammarat og laver case eksamen .. Og har totalt ramt skrive muren ..  Og vi skal aflevere den imorgen kl 12 .. så vi havde 24 timer til at lave den ... og allerede nu tvivler jeg på at jeg bliver færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Silas&Mille

Er på arbejde

Men her er heldigvis ikke noget at lave så jeg sidder og hygger mig med lidt freelance oversættelse og et stykke chokolade

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

æv noget skidt.

jeg hører julemusik, pakker en enkelt gave ind, og er ved at tørre en kasse nyvaskede dubloklodser

Anmeld

25. november 2010

Karo

Spiser

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Sidder og bliver irriteret over at det er begyndt at sne IGEN

Ellers hygger jeg mig baremed mine 3 katte og baby.dk

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

MoriSverige skriver:

Er på arbejde

Men her er heldigvis ikke noget at lave så jeg sidder og hygger mig med lidt freelance oversættelse og et stykke chokolade

Jeg vil os hygge mig med chokolade .. Tror jeg må bevæge mig ned i byen efter en cola og chokolade .. så jeg kan få en smugle energi .. for den er godt nok væk lige nu ..

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

nutche skriver:

æv noget skidt.

jeg hører julemusik, pakker en enkelt gave ind, og er ved at tørre en kasse nyvaskede dubloklodser

Eiii det lyder bare hyggeligt ...

Anmeld

25. november 2010

Diana...

Jeg ligger i sengen og slapper af. 

Var lige i brugsen før men da der er så mange som ikke salter og fjerne sne var der PÆNT glad og jeg gled dog uden at falde helt men nok til at mit bækken er meget være endnu normalt som om bækkenløsning er nok. 

Anmeld

25. november 2010

frk Jensen

CarinaSB skriver:

Jeg sidder sammen med manden og en klasse kammarat og laver case eksamen .. Og har totalt ramt skrive muren ..  Og vi skal aflevere den imorgen kl 12 .. så vi havde 24 timer til at lave den ... og allerede nu tvivler jeg på at jeg bliver færdig

Pakker pakker og PAKKER.. Vi tager ned til morten her over middag..

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

Fiona78 skriver:

Sidder og bliver irriteret over at det er begyndt at sne IGEN

Ellers hygger jeg mig baremed mine 3 katte og baby.dk

Eii hyggeligt .. Kan vi så ikk bytte lidt .. jeg låner dine katte og så får du min opgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.