Sover jeres barn ude i frost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

mortilflere

benjamin er fra 8 dec 05 og han sov ude fra han var ca 5 dage , stod under halv tag og inde ved hus muren hvor der jo ikke er så koldt som ude i haven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

misslea

Lise skriver:

Simon har altid sovet ude i frostvejr - han kunne heller ikke sove inde om dagen.

Nu er det jo også Caspers første vinter, men han sover også FANTASTISK i barnevognen, så det kommer han også til over vinteren... Lige nu bliver han puttet i strømpebukser, body, langærmet bluse, tyk bomuldsheldragt med hætte, hjelm og varme futter ned i voksipose med merinouldtæppe henover. Han er deeejlig varm når han kommer ind. Når det bliver koldere, får han elefanthue og måske en fleeceheldragt på i stedet for bomuldsheldragt og hjelm.

jamen så er det også bare om at putte dem udenfor...!!!

Er helt lettet over, at så mange andre også putter deres små udenfor... for så e rjeg da ikke helt galt på den

Og ja - det lyder meget som det Wilma får på ud at sove

Anmeld

24. november 2010

misslea

SussieThyssen skriver:

Ja bestemt..havde en lille ting kørende med den mellemste.
Hun havde en ide om at hun SKULLE have hue på, når hun skulle sove. Hun er født den 27. dec, så hun er jo et vinterbarn og var vant til at få hue på når hun skulle ud til sine lure, så hende måtte jeg så give en lille bomuldshue på, men så sov hun også sødeligt inden døre, ligesom de andre to

Heheh... hvor morsomt....!!!

Men ja - det vigtigste er jo, at de kære små sover sødt og dejligt...

lea

Anmeld

24. november 2010

LR85

misslea skriver:

Hej alle derude i det kolde vintervejr!!!

Jaaah sagen er den, at min datter Wilma er VILD med at sove ude i sin barnevogn!!! Hun blev 6 uger i tirsdags, og er derfor jo ikke så gammel endnu!!!

Hun tager fint på og stortrives, MEN hun nægter at sove i liften om dagen indenfor... hvis hun sover, er det i armene på mig!!! Og så bliver det kun til 30 min. her og der... og det giver jo ikke det store!!!

Men når hun bliver puttet i barnevognen nede i gården, sover hun typisk 3-4 timer af gangen, og det er jo herligt!!! Så derfor vil jeg jo meget gerne fortsætte med at putte hende udenfor og sove selvom det er vinter!!!!

Putter I jeres barn udenfor? (hvor gammel er jeres barn?)

Og hvornår ville I ikke putte dem udenfor??

Mange hilnser fra Lea

Hey.

Jeg har faktisk lige haft en sjov oplevelse for 5 min siden.

Jeg havde sat min 9 måneders gamle dreng ud og sove, og endda lidt tidligere da vi har problemer med ahn kommer for sent i seng, da han muligvis vågner for sent fra sin lur.

Så han kom ud kl 15 og jeg lagde mig selv lidt, vågnede så her for 7 min siden og han snork sov stadig. Ved ikke om det er kulden eller hvad det er, men han kunne godt lide det i hvert fald.

Hvis du bare pakker ham godt ind og sørge for han ikke står i træk.

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

misslea skriver:

Heheh... hvor morsomt....!!!

Men ja - det vigtigste er jo, at de kære små sover sødt og dejligt...

lea

Hehe, ja helt enig.

Anmeld

24. november 2010

misslea

louiseandersen85 skriver:

Hey.

Jeg har faktisk lige haft en sjov oplevelse for 5 min siden.

Jeg havde sat min 9 måneders gamle dreng ud og sove, og endda lidt tidligere da vi har problemer med ahn kommer for sent i seng, da han muligvis vågner for sent fra sin lur.

Så han kom ud kl 15 og jeg lagde mig selv lidt, vågnede så her for 7 min siden og han snork sov stadig. Ved ikke om det er kulden eller hvad det er, men han kunne godt lide det i hvert fald.

Hvis du bare pakker ham godt ind og sørge for han ikke står i træk.

heheh.... ja jeg tror altså også, at den kølige friskr luft er det bedste sovemiddel...

Anmeld

24. november 2010

Zafir

misslea skriver:

ja man skal jo lige tge højde for vinden - det er klart!!!

Man ved jo godt fra sig selv, at det føles meeeeget koldere, når det blæser

Men hvad så, hvis det blæser, og man skærmer af for vinden... er det så ok?? eller hvordan???

Øhhh... Det ved jeg faktisk ikke...

Anmeld

25. november 2010

misslea

Zafir skriver:

Øhhh... Det ved jeg faktisk ikke...

Har forhørt min SP!! Og det sku vidst være okay at skærme vinden af på den måde.....!!! Det vigtigste er, at vinden ikke står lige ind i barnevognne... og så gør det ikke så meget, hvordan man undgår det

Anmeld

25. november 2010

Zafir

misslea skriver:

Har forhørt min SP!! Og det sku vidst være okay at skærme vinden af på den måde.....!!! Det vigtigste er, at vinden ikke står lige ind i barnevognne... og så gør det ikke så meget, hvordan man undgår det

Frigg ligger i skind. Så det ikke kan trække ind på hende Og idag måtte jeg hænge en ble over vuggen, fordi der blæste små bitte snefnug ned til hende hehe...

Anmeld

25. november 2010

misslea

Zafir skriver:

Frigg ligger i skind. Så det ikke kan trække ind på hende Og idag måtte jeg hænge en ble over vuggen, fordi der blæste små bitte snefnug ned til hende hehe...

hihih... jaaaah alstå al den sne!!!

Wilma mærkede også sne for første gang idag, da jeg skulle bære hende fra opgangen og ud til bilen....!!! Nååårhh den lille fis kunne lave sjove grimasser, da hun fik snefnug i hovedet - hun lå nemlig i voksien med ansigtet lige op i vejret.... heheh!!!

meeen hun tog det pænt... tror nærmest hun vænnede sig til det... hun sagde i hvert fald ikke en lyd...

Velkommen til verden og den danske vinter lille skat  heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.