Sover jeres barn ude i frost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

AnnePedersen

naja blev 5 måneder igår. det er første gang hun står ude under halvtaget i voksi med strømpe bukser en langærmet tynd alm trøje og en hummeltrøje udenover. vinter luffer, halsedisse og en god tyk hue.

Voksi posen er godt ned omkring hende og op over hende så hun ikek fryser.

det bedste er bare ude. og det vil hun så gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

AnnePedersen

naja blev 5 måneder igår. det er første gang hun står ude under halvtaget i voksi med strømpe bukser en langærmet tynd alm trøje og en hummeltrøje udenover. vinter luffer, halsedisse og en god tyk hue.

Anmeld

24. november 2010

VIPpigen

Har faktisk lige tænkt det samme, om jeg skulle prøve at sætte lillepigen udenfor og sove i morgen, hun er så 3 uger, men har bare endnu ikke besluttet mig... hihi. Men lyder som om det nok skulle kunne lade sig gøre...

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

misslea skriver:

jaah det er nok også umiddelbart der min grænse går

Jeg har også været ude at købe en creme til hendes kinder osv... specielt beregnet til kulde og frost  Hun skulle jo nødig få frostskader i kinderne....

Du kan også sætte den bette i garagen eller vindfang eller noget i den stil, hvis du har mulighed for det, sådan som der bliver foreslået.
Nickolai sov i hans dagplejemors udestue, når det var koldt og fugtigt. Det fungerede også bare super.

Anmeld

24. november 2010

misslea

Jibbe skriver:

Frej sover ude. Han er godt pakket ind i voksien og med jakke, hue og vanter. Jeg kan slet ikke få ham til at sove indenfor om dagen. Lige nu står han under en overdækket terrasse og jeg vender barnevognen hvis vinden står lige ind. Mener St have hørt at ved under -10 grader så må de ikke stå ude. Men så kommer Frej i garagen tror jeg :-)

Prææææcis - Wilma gider nemlig heller ikke at sove indenfor om dagen.... og så blir det altså bogle meget lange dage for os begge.... hehe!!!

Vi har desværre ikke et overdækket sted, hun kan stå.... men der er nu meget godt læ, da det er en helt lukket gård.... og så skærmer jeg vinden af med en stofble sat fast med klemmer i barnevogshullet... håber det er tilstrækkeligt...

Anmeld

24. november 2010

misslea

SussieThyssen skriver:

Du kan også sætte den bette i garagen eller vindfang eller noget i den stil, hvis du har mulighed for det, sådan som der bliver foreslået.
Nickolai sov i hans dagplejemors udestue, når det var koldt og fugtigt. Det fungerede også bare super.

tjaaa altså.... vi bor i lejlighed, så har ikke rigtig andre muligheder end vores lukkede gård, hvis hun skal sove ude!!!

alternativt ku vi prøve at stille vores ekstra barnevogn ind i hendes værelse og åbne et vindue... så hun stadig sover lidt koldt og i en barnevogn....

Det kunne måske være en nødløsning, hvis det er meget koldt og blæsende og hun ikke kan stå ude!!??

hun bruger nemlig ikke værelset endnu...

Anmeld

24. november 2010

misslea

AnnePedersen skriver:

prææææcis.... ungerne sover bare sååå godt udenfor

Anmeld

24. november 2010

Jibbe

misslea skriver:

Prææææcis - Wilma gider nemlig heller ikke at sove indenfor om dagen.... og så blir det altså bogle meget lange dage for os begge.... hehe!!!

Vi har desværre ikke et overdækket sted, hun kan stå.... men der er nu meget godt læ, da det er en helt lukket gård.... og så skærmer jeg vinden af med en stofble sat fast med klemmer i barnevogshullet... håber det er tilstrækkeligt...

Det tror jeg det er:-) så længe de er skærmet af og er varme når de kommer op så lader jeg ham altså sove ude. så lige Lisbeth Jess havde svaret på noget lign og hun foreslog at man kunne putte babyen i et værelse med åbent vindue når det blev for koldt udenfor. Så fik det følelsen af at sove ude:-)

Anmeld

24. november 2010

misslea

Jibbe skriver:

Det tror jeg det er:-) så længe de er skærmet af og er varme når de kommer op så lader jeg ham altså sove ude. så lige Lisbeth Jess havde svaret på noget lign og hun foreslog at man kunne putte babyen i et værelse med åbent vindue når det blev for koldt udenfor. Så fik det følelsen af at sove ude:-)

Hihi... det er mig, der har skrevet og spurgt....

Og guuuud har hun allerede svaret??? Jeg har lige sendt det afsted.... jeg må lige læse hendes svar så!!!

Jeg har nemlig også selv tænkt på at stille hende ind i hendes værelse i vores ekstra barnevogn og så åbne et vindue... så der stadig er køligt og hun kan ligge i barnevognen

Wilma bruger nemlig ikke sit værelse endnu

Måske jeg skal prøve det, hvis vejret går helt amok....

Men ellers kommer hun altså ned i gården

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

misslea skriver:

tjaaa altså.... vi bor i lejlighed, så har ikke rigtig andre muligheder end vores lukkede gård, hvis hun skal sove ude!!!

alternativt ku vi prøve at stille vores ekstra barnevogn ind i hendes værelse og åbne et vindue... så hun stadig sover lidt koldt og i en barnevogn....

Det kunne måske være en nødløsning, hvis det er meget koldt og blæsende og hun ikke kan stå ude!!??

hun bruger nemlig ikke værelset endnu...

Lyder da som en god ide.
Jeg har også altid puttet mine i barnevognen inden døre, hvis de har sovet inde, og så stillet dem i husets køligste rum, sådan så det virkede så "normalt" som muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.