Impulskøb ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Zafir

bette skriver:

jeps.. skal nok lige smide en update.. om de lorte hår virkelig forsvinder hhe

Uha det er spændende. Det virker helt gak, men genialt hvis det virker!!! - Jeg bruger jo 349 kr om måneden på at fjerne hår... 1 sted!!!... Så hvis den virker, så er det sku godt givet ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

bette

Zafir skriver:

Uha det er spændende. Det virker helt gak, men genialt hvis det virker!!! - Jeg bruger jo 349 kr om måneden på at fjerne hår... 1 sted!!!... Så hvis den virker, så er det sku godt givet ud!

hvad bruger du? 

jeg hader hår.. sådan seriøst... og mine hår er jo desværre mørke og dermed meget nemmere at se.. grrr.. mine arme er ik det vilde problem.. men mine ben og min biiiiib.... samt lidt ved halsen... i hate it.. og ja glemte helt under armene.. 

og hader dem på min mave.. 

måske jeg skulle stille mig ind i en box hvor jeg kunne blive permenent fjernet.. måske det var nemmere  

Anmeld

5. december 2010

Zafir

bette skriver:

hvad bruger du? 

jeg hader hår.. sådan seriøst... og mine hår er jo desværre mørke og dermed meget nemmere at se.. grrr.. mine arme er ik det vilde problem.. men mine ben og min biiiiib.... samt lidt ved halsen... i hate it.. og ja glemte helt under armene.. 

og hader dem på min mave.. 

måske jeg skulle stille mig ind i en box hvor jeg kunne blive permenent fjernet.. måske det var nemmere  

Jeg har lyse, fine hår. MEN  - det betyder at jeg fx ikke kan fjerne dem på benene. HVis jeg barbere dem, bliver det bare nogen stride børster og hvis jeg vokser dem knækker det

Så derfor invisterer jeg jo kun i at få dem voxet 'der' Så sådan et aparat, hvis det virker, ville være HANDY!!!

Anmeld

5. december 2010

Mille83

Kageteenageren skriver:

Nå, igår blev jeg jo ligesom nød til at købe en guldøjenskygge, fordi Zafir sagde det ville være pænt sammen med de grønne stjerneøreringe, jeg har købt af hende.

Så jeg måtte lige en tur i Matas, og diverse andre steder hen.

Jeg startede med øjenskyggen til 75 kr. Men på vej ind i Matas så jeg da også et sæt med en mascara og en kohl til 195 kr. Så det måtte jeg da også lige købe. Og inde i butikken fandt jeg da også lige en foundation, en Cover Stick og to neglelakker.  I alt 620 kr for impulserne. Vupti, og så lå de nede i kurven!  Og så lige en tur forbi frisøren bagefter for lige at få fat på en hårkur til 199 kr. Alt i alt 819 kr... Hmm... Nu har det bare at være godt!!!

Hvad er dit værste impulskøb? Og gør du det tit?

Alt for god til impulskøb, sidst  blev det nogle lækre timbaland støvler, men nu fryser jeg heller ikke fødderne her til vinter

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

bette skriver:

mit impulskøb er nok ret pinligt.. 

jeg så tvshoppen....  

og endte med at købe sådan en hårfjerner tingest ... derma seta tror jeg den hedder.. og venter på den kommer med posten.. 1000 kr

Ihhh altså - jeg har sådan gået og tænkt på om du havde fået den der dermaseta og om den virker? MEGA nysgerrig!!!!...

FORTÆÆÆÆL!!!!

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Jeg køber stort set aldrig impulsivt! Er simpelthen for nærig til det

Anmeld

8. februar 2011

bette

Zafir skriver:

Ihhh altså - jeg har sådan gået og tænkt på om du havde fået den der dermaseta og om den virker? MEGA nysgerrig!!!!...

FORTÆÆÆÆL!!!!

haha flot zafir.. hehe jeg skrev en update på det og skrev endda dit navn i overskriften.. haha. nå men jeg fortæller det da gerne igen :)

til fødderne er den total god, der kan jeg virkelig anbefale den.

og den der pude til at putte creme på kroppen er også rigtig lækker.

mht barberingen. den virker på benene og efterlader dem super bløde.. samt fjerner døde hudceller samtidig. 

men men.. nu har jeg jo lidt eksem på benene og det er måske ik så godt når man har det...

så er der de der små pads til at fjerne hår i bikini linien og i ansigtet... hmm.. synes det er svært at få til at fungere.. måske jeg bare er en tumpe.. 

men der følger instuktion med. som jeg så ik lige har læst.. lol.

sig til hvis der er mere du vil vide

Anmeld

8. februar 2011

Nalle

Vores sidste impulskøb var en play station 3

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

bette skriver:

haha flot zafir.. hehe jeg skrev en update på det og skrev endda dit navn i overskriften.. haha. nå men jeg fortæller det da gerne igen

til fødderne er den total god, der kan jeg virkelig anbefale den.

og den der pude til at putte creme på kroppen er også rigtig lækker.

mht barberingen. den virker på benene og efterlader dem super bløde.. samt fjerner døde hudceller samtidig. 

men men.. nu har jeg jo lidt eksem på benene og det er måske ik så godt når man har det...

så er der de der små pads til at fjerne hår i bikini linien og i ansigtet... hmm.. synes det er svært at få til at fungere.. måske jeg bare er en tumpe.. 

men der følger instuktion med. som jeg så ik lige har læst.. lol.

sig til hvis der er mere du vil vide

Ahhha Fedt. Så kan det være man skal tænke over det!! For mit problem er BENENE... Jeg har så fine tynde hår på benene, at det er selvmål at barbere dem Og hvis jeg vokser dem, så knækker hårene i stedet for også er det næsten værre end at barbere dem (selv hvis det er på klinik - det er min hårtype). Så har jeg bare levet med de der hår, fordi de jo ER tynde og fine, men jeg vil helst have glatte ben Men jeg er heller ikke vild med at bruge det der veet, syns det virker RIMELIG klamt at smøre kemikalier på benene hehe...

Så det er jo værd at overveje

Er du glad for den???

Anmeld

8. februar 2011

bette

Zafir skriver:

Ahhha Fedt. Så kan det være man skal tænke over det!! For mit problem er BENENE... Jeg har så fine tynde hår på benene, at det er selvmål at barbere dem Og hvis jeg vokser dem, så knækker hårene i stedet for også er det næsten værre end at barbere dem (selv hvis det er på klinik - det er min hårtype). Så har jeg bare levet med de der hår, fordi de jo ER tynde og fine, men jeg vil helst have glatte ben Men jeg er heller ikke vild med at bruge det der veet, syns det virker RIMELIG klamt at smøre kemikalier på benene hehe...

Så det er jo værd at overveje

Er du glad for den???

ja jeg er faktisk ret glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.