Impulskøb ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Svei

Loa skriver:

Katvig lagersalg igår?

Ja...men det var kun for udvalgte... det for alle er vidst i weekenden...her var der bare ikek kø og alt det, som jeg ikke kan holde ud...

Konrad i Katvig.... og han elsker at få tøj, skøre knægt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Tulle28

Jeg er supergod til impulskøb! Men jeg er også god til at bytte tingene igen, hvis de ikke er lige så interessante når jeg lige har sovet på det. Og jeg impulsshopper ikke steder, hvor man ikke kan få pengene igen - dét har jeg lært;-)

Og når man nu sidder her på barsel og det er koldt derude, så er internettet et meeeeget farligt sted... :-)

Anmeld

24. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Ja...men det var kun for udvalgte... det for alle er vidst i weekenden...her var der bare ikek kø og alt det, som jeg ikke kan holde ud...

Konrad i Katvig.... og han elsker at få tøj, skøre knægt..

Oh no no no, hvordan bliver man særlig udvalgt

Troede oven i købet at det fredag var det for særlig udvalgte....

Nu må vi se om der overhovedet er noget tilbage når jeg kommer derind lørdag

Anmeld

24. november 2010

Svei

Loa skriver:

Oh no no no, hvordan bliver man særlig udvalgt

Troede oven i købet at det fredag var det for særlig udvalgte....

Nu må vi se om der overhovedet er noget tilbage når jeg kommer derind lørdag

Det var vidst det eksklusive i går og vip fredag og så det i weekenden...jamen, jeg har en veninde som har en veninde der arbejder derinde...

Anmeld

24. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Det var vidst det eksklusive i går og vip fredag og så det i weekenden...jamen, jeg har en veninde som har en veninde der arbejder derinde...

Iiih så man skal kende nogen som kender nogen.... Snyd.....

Må bare se hvordan det ser ud lørdag, og ellers er de pange jo bare sparet....... (Hmm, jeg prøver at overbevise mig selv, om det positive ved evt. udsolgt.....)

Anmeld

24. november 2010

LilyMarleen

sarahb skriver:

er under min barsel sidder jeg på nettet og impulskøber i hvert tilfælde 3 gange om ugen, sidder og finder alt muligt jeg lige har brug for... UPS!!! keder mig nok lidt for meget her i vente tiden på Den lille ny kommer.

Senest er det 2 gange billeder på canvas.
2 Bordskånere.
2 par bukser til manden.
en kartoffel skræller.
bestilt fremkaldelse af billeder.
julegaver
2 essie neglelakke
nattøj til Isaac
3 nye led lamper herhjem til
et ur til væggen
swarowski krystaller til at lave canvas billeder til stuen.

Ja det er såååå meget.. Post manden ringer på hver anden dag

Hahahah. Det kunne ligeså godt være hos mig. Postmanden sagde den anden dag. "Nå, er prinsessen hjemme??".. Haha'.. Øehhhhh.. Så har man vist et lidt for tæt forhold til postmanden, som også stort set ringer på hver eneste dag.

Anmeld

24. november 2010

sarahb

LilyMarleen skriver:

Hahahah. Det kunne ligeså godt være hos mig. Postmanden sagde den anden dag. "Nå, er prinsessen hjemme??".. Haha'.. Øehhhhh.. Så har man vist et lidt for tæt forhold til postmanden, som også stort set ringer på hver eneste dag.

det er jo lidt hyggeligt

Knus en der lige har hentet en ipad cover med similisten overalt, fra postkassen
Og som lige har bestilt 2 christian dior deodoranter og en Clean parfume til manden

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

Kageteenageren skriver:

Ja, man kan finde rigtig mange fede ting i en genbrugsbutik. I sommers købte jeg min gallakjole i Røde Kors. 100 kr for denne (har lige snuppet billedet fra den rigtige forretning

Normalprisen er altså 1500 kr, og jeg fik den til 100 kr

Hvor flot Ja, jeg har aldrig haft brug for en gallakjole, men skulle jeg bruge en, kiggede jeg nok lige i genbrugen først. Hvorfor betale 1500 kr, eller mere for noget, man kun bruger et par gange?

Anmeld

24. november 2010

Kløver

hmm mine impulskøb, er sjældent til mig selv, når det er rigtige impulskøb, så er det til manden eller nu, den lille kommende bebs, der får noget

Men er nu ellers rimellig til at impulsshoppe, men det er mere hvis ejg ved jeg mangler noget, så går jeg efter det, men ofte finder jeg ikke de ting jeg lige gik efter, men tit de ting jeg søgte sidst jeg var afsted, gik flere gange efter bukser i h&m, men fandt ingen, men fik købt nogle bluser jeg manglede, først 3 gang lykkedes det mig endelig at finde bukser, men der gik jeg sjovt nok efter en bluse, som dog var så heldig også at finde

De farlige impulssteder skal man jo også undgå, tager ikke ret tit i Ikea, for skal altid kun have 1 eller 2 ting, og kommer ud med en hel vogn af ting, man ikke anede man kunne leve uden Sidst blev det til et sengetæppe, en plante med krukke til, 2 små børnestole til børneværelset og en højstol, man nemt kan have med ud til familie og venner, og gik efter lamper som jeg så også fik

Anmeld

24. november 2010

Manakauapo

Maja84 skriver:

hmm mine impulskøb, er sjældent til mig selv, når det er rigtige impulskøb, så er det til manden eller nu, den lille kommende bebs, der får noget

Men er nu ellers rimellig til at impulsshoppe, men det er mere hvis ejg ved jeg mangler noget, så går jeg efter det, men ofte finder jeg ikke de ting jeg lige gik efter, men tit de ting jeg søgte sidst jeg var afsted, gik flere gange efter bukser i h&m, men fandt ingen, men fik købt nogle bluser jeg manglede, først 3 gang lykkedes det mig endelig at finde bukser, men der gik jeg sjovt nok efter en bluse, som dog var så heldig også at finde

De farlige impulssteder skal man jo også undgå, tager ikke ret tit i Ikea, for skal altid kun have 1 eller 2 ting, og kommer ud med en hel vogn af ting, man ikke anede man kunne leve uden Sidst blev det til et sengetæppe, en plante med krukke til, 2 små børnestole til børneværelset og en højstol, man nemt kan have med ud til familie og venner, og gik efter lamper som jeg så også fik

Haha... Ja, jeg kender det godt selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.