Impulskøb ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

LRJ

Hehe efter jeg har født er jeg blevet vildt god(min kæreste ville dire irriterende) til at shoppe på internettet Havde 3 uger hvor posten bankede på hverdag med en pakke Men det sidste jeg har modtaget, er et par mega fede støvler fra England , min datters julegave, min kærestes nevø's julegave, dior makeup og tøj til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Manakauapo

Lone H. skriver:

Hehe efter jeg har født er jeg blevet vildt god(min kæreste ville dire irriterende) til at shoppe på internettet Havde 3 uger hvor posten bankede på hverdag med en pakke Men det sidste jeg har modtaget, er et par mega fede støvler fra England , min datters julegave, min kærestes nevø's julegave, dior makeup og tøj til mig

Fedt... Jeg har ikke rigtig impulsshoppet siden den dag... Men fik da lige sat et par julegaver på plads idag

Anmeld

4. december 2010

Mira0911

Jeg er slem til impuls køb!!!!! 

Det er tøj hver evig eneste gang der ryger i vognen! Så nu er jeg næsten aldrig med ude og handle, så det klare kæresten selv når det skal gøres... 

Anmeld

5. december 2010

Lullaby

Valle81 skriver:

Ville enormt gerne kunne lave impultkøb, men her er økonomien stram strammere strammest i øjeblikket - så der er kun plads til aboslut nødvendige.

Det samme her

Anmeld

5. december 2010

bette

mit impulskøb er nok ret pinligt.. 

jeg så tvshoppen.... :S 

og endte med at købe sådan en hårfjerner tingest ... derma seta tror jeg den hedder.. og venter på den kommer med posten.. 1000 kr

Anmeld

5. december 2010

Manakauapo

bette skriver:

jeg så tvshoppen....  

og endte med at købe sådan en hårfjerner tingest ... derma seta tror jeg den hedder.. og venter på den kommer med posten.. 1000 kr

Du må lige sige om den er god... Har selv overvejet den  hihi

Anmeld

5. december 2010

Zafir

bette skriver:

jeg så tvshoppen....  

Uhhhhh venteri spænding er så nys på om den virker!!! giv endelig en update

Anmeld

5. december 2010

Giraffen

Kageteenageren skriver:

Nå, igår blev jeg jo ligesom nød til at købe en guldøjenskygge, fordi Zafir sagde det ville være pænt sammen med de grønne stjerneøreringe, jeg har købt af hende.

Så jeg måtte lige en tur i Matas, og diverse andre steder hen.

Jeg startede med øjenskyggen til 75 kr. Men på vej ind i Matas så jeg da også et sæt med en mascara og en kohl til 195 kr. Så det måtte jeg da også lige købe. Og inde i butikken fandt jeg da også lige en foundation, en Cover Stick og to neglelakker.  I alt 620 kr for impulserne. Vupti, og så lå de nede i kurven!  Og så lige en tur forbi frisøren bagefter for lige at få fat på en hårkur til 199 kr. Alt i alt 819 kr... Hmm... Nu har det bare at være godt!!!

Hvad er dit værste impulskøb? Og gør du det tit?

jeg impulskøbte et halstørklæde, par hansker og et par spænder igår i H&M 99,- i alt, det er sådan budgettet for impulskøb lige i den her måned

Anmeld

5. december 2010

bette

Kageteenageren skriver:

Du må lige sige om den er god... Har selv overvejet den  hihi

hehe det skal jeg gøre :) 

Anmeld

5. december 2010

bette

Zafir skriver:

Uhhhhh venteri spænding er så nys på om den virker!!! giv endelig en update

jeps.. skal nok lige smide en update.. om de lorte hår virkelig forsvinder hhe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.