Kageteenageren skriver:
Nå, igår blev jeg jo ligesom nød til at købe en guldøjenskygge, fordi Zafir sagde det ville være pænt sammen med de grønne stjerneøreringe, jeg har købt af hende.
Så jeg måtte lige en tur i Matas, og diverse andre steder hen.
Jeg startede med øjenskyggen til 75 kr. Men på vej ind i Matas så jeg da også et sæt med en mascara og en kohl til 195 kr. Så det måtte jeg da også lige købe. Og inde i butikken fandt jeg da også lige en foundation, en Cover Stick og to neglelakker. I alt 620 kr for impulserne. Vupti, og så lå de nede i kurven!
Og så lige en tur forbi frisøren bagefter for lige at få fat på en hårkur til 199 kr. Alt i alt 819 kr... Hmm... Nu har det bare at være godt!!! 
Hvad er dit værste impulskøb? Og gør du det tit? 
Ved ikke om man kan kalde det, det værste impulskøb - men bestemt det dyreste. VORES HUS!!! Ja tro det eller ej.
Vi boede i lejlighed og havde lige sat et opslag op nede i vores vaskekælder, om at vi gerne ville bytte med en større, da min mands søster pludselig ringer og siger at hun har fundet "vores hus" og at de kender ham der har det og vi skal komme og kigge med det samme for det komme først i avisen dagen efter (havde på det tidspunkt, som så mange andre kigget boliger i weekend aviser, dog uden at tænke at vi skulle købe - bare drømme).
Summa sumarum, vi kørte på landet (langt ude på landet) og da vi kørte hjem, havde vi sagt til sælger at vi gerne ville købe huset - uden at have talt med bank eller noget som helst.
Det hele ordnede sig dog og overtagelsen var 6 mdr., så i den tid tænkte jeg mange gange på om det var det rigtige vi havde sprunget ud i (også fordi vi kom fra byen og skulle flytte helt ud på landet).
I dag - 12 år senere - er vi stadig utrolig glade for at bo i vores hus, så det må være skæbnen der dengang for mange år siden hjalp os på vej
Vi glæder os til at se vores datter vokse på i vores impulskøb.
Sorry nu blev det lidt langt.