Tulle28 skriver:
Nej! Og jeg bliver simpelthen så forarget over at folk kan finde på det! Hvis man skriver under på en lejekontrakt= indgår en aftale, så må man vel formode at det er fordi man er interesseret i lejligheden og fordi man synes lejen er rimelig. Så kan jeg ikke se, hvorfor man efterfølgende skal kunne henvende sig til huslejenævnet fordi man synes huslejen er for høj. Og jeg kan slet ikke se, hvorfor huslejenævnet skal blande sig! Jeg kan forstå det, hvis man bor til lejen og huslejen pludselig bliver hævet med et helt urimeligt beløb, men ellers... Føj!
Knus Tulle
Ja, det tænker jeg også. Men det er først nu jeg har fundet ud af, at den pris min udlejer tager er mere end det dobbelte af hvad lejligheden er værd. Derudover har han valgt at forhøje huslejen med 200,- pr år. 6000,- + varm og el er meget, når lejligheden har svamp, punkterede ruder, farlige stikkontakter og stinker af kloak når overboen skyller ned. I sær når man tænker over, at den burde koste 2.900,- og at det er ulovligt at leje ud for mere end den er værd. MEN, synes også det er lid t underligt at klage, når det er noget man har skrevet under på 
Forresten er jeg faktisk også lidt pissesur på udlejeren, fordi der er gået 5 måneder siden han skulle være her for at reparere en løs stikkontakt, som min kæreste har brændt sig på og aflevere en ekstranøgle til hoveddøren (vi har ikke nogen og bruger underboens, der også virker til hendes dør, hvilket hun selvfølgelig ikke synes er særlig rart) Bliver satme sur når jeg tænker over hvor mange gange vi har ringet og skrevet til ham.
Anmeld