Ville du have samvittighed til det? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Tulle28

Nej! Og jeg bliver simpelthen så forarget over at folk kan finde på det! Hvis man skriver under på en lejekontrakt= indgår en aftale, så må man vel formode at det er fordi man er interesseret i lejligheden og fordi man synes lejen er rimelig. Så kan jeg ikke se, hvorfor man efterfølgende skal kunne henvende sig til huslejenævnet fordi man synes huslejen er for høj. Og jeg kan slet ikke se, hvorfor huslejenævnet skal blande sig! Jeg kan forstå det, hvis man bor til lejen og huslejen pludselig bliver hævet med et helt urimeligt beløb, men ellers... Føj!

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Svei

Jeg ville ikke byde min lejer det...kunne jeg ikke drømme om, men jeg ved jo også den er sat ud fra hvad det koster at have boligen. Og jeg giver 400kr pr. m2.

Men hvis jeg var dig, så ville jeg ikke tøve et eneste sekund...så længe folk finder sig i de priser sker der jo intet,....så gør noget..

Anmeld

24. november 2010

Svei

Tulle28 skriver:

Nej! Og jeg bliver simpelthen så forarget over at folk kan finde på det! Hvis man skriver under på en lejekontrakt= indgår en aftale, så må man vel formode at det er fordi man er interesseret i lejligheden og fordi man synes lejen er rimelig. Så kan jeg ikke se, hvorfor man efterfølgende skal kunne henvende sig til huslejenævnet fordi man synes huslejen er for høj. Og jeg kan slet ikke se, hvorfor huslejenævnet skal blande sig! Jeg kan forstå det, hvis man bor til lejen og huslejen pludselig bliver hævet med et helt urimeligt beløb, men ellers... Føj!

Knus Tulle

Måske fordi man har undersøgt priserne i området....hvorfor blive snydt...

Anmeld

24. november 2010

Dorthe1986

Hvordan kan man regne ud hvor mange kr det er per kvm?

Anmeld

24. november 2010

Svei

Dorthe1986 skriver:

Hvordan kan man regne ud hvor mange kr det er per kvm?

Husleje årligt og dividere med boligareal..

Anmeld

24. november 2010

Dorthe1986

Jbk skriver:

Husleje årligt og dividere med boligareal..

Ah selvfølgelig  Og mig der har haft så meget matematik...

Men fandt da ud af at det jeg betaler er ganske fornuftigt

Anmeld

24. november 2010

Svei

Dorthe1986 skriver:

Ah selvfølgelig  Og mig der har haft så meget matematik...

Men fandt da ud af at det jeg betaler er ganske fornuftigt

og jeg er virkelig bare en klovn til matematik...

Anmeld

24. november 2010

Dorthe1986

Jbk skriver:

og jeg er virkelig bare en klovn til matematik...

Det er typisk

Anmeld

24. november 2010

Svei

Dorthe1986 skriver:

Det er typisk

Ja.. hvad gav du så pr. m2?

Anmeld

24. november 2010

JCS

Dot D skriver:

Nu er det godt ved at være mange år siden, men vi var nogle stykker i en ejendom, og vi klagede over for høj husleje. Vi fik den sat ned og penge tilbage med tilbagevirkende kraft, så JA jeg ville godt klage igen ( nytter nok ikke nu, hvor vi har eget hus  )

Ok? Var jeres husleje meget høj?

Og hvordan foregik det - fik i pengene tilbage af udlejeren eller nævnet? Og hvordan tog udlejeren det? Frygter lidt, at han kunne finde på at blive sur og smide os ud eller lignende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.