Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: dét gjorde hun Vi skal passe på med hvad vi spøger med, for hun tager det tydeligvis som en udfordring
dét gjorde hun
Vi skal passe på med hvad vi spøger med, for hun tager det tydeligvis som en udfordring
Smiler... hvad skal vi finde på nu så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Laura fyldte 9 mdr. i torsdags. I dag er hun syg. Har fået lussinge syge og har feber og er rigtigt skidt. Hun sad nede på gulvet og legede med alle sine sager og far og mor sad i sofaen. Pludselig vender barnet legetøjskurven på hovedet, rejser sig op og vraltrer over til sofaen!!!! Begge forældre sidder med åben mund og fatter ikke en skid af hvad der lige er sket, men babyen elsker det og bliver ved med at valtre rundt... Hun skubber dog kurven foran sig, men jeg tror egentlig bare det er fordi hun synes det er sjovt, for hun går helt oprejst og virker ikke som om hun bruger kurven voldsomt som balancebom Jeg er paf! Men skulle dele det med baby.dk!!!!!!!
Laura fyldte 9 mdr. i torsdags.
I dag er hun syg. Har fået lussinge syge og har feber og er rigtigt skidt. Hun sad nede på gulvet og legede med alle sine sager og far og mor sad i sofaen. Pludselig vender barnet legetøjskurven på hovedet, rejser sig op og vraltrer over til sofaen!!!!
Begge forældre sidder med åben mund og fatter ikke en skid af hvad der lige er sket, men babyen elsker det og bliver ved med at valtre rundt... Hun skubber dog kurven foran sig, men jeg tror egentlig bare det er fordi hun synes det er sjovt, for hun går helt oprejst og virker ikke som om hun bruger kurven voldsomt som balancebom
Jeg er paf! Men skulle dele det med baby.dk!!!!!!!
Hold da kæft hun er sej!!! Hun vil dælme gerne frem i livet den lille prut
Hvor er det fantastisk, sikken en dygtig pige I har Jer
Laura din seje tøs!!;-) Så vil vi gerne snart se nogle billeder af Laura i fuld firspring:-)
Knus Tulle
Ej hvor fedt... Tillykke med det... Dejligt..
Tillykke det er godt nok hurtigt - begge mine piger har først gået da de var omkring 14-15 mdr.
Så nu skal I rigtigt til at finde ud af hvad der ellers kan udforskes når hun nu går
Hold da op hvor er hun dygtig
Kan da godt forstå at du er pave stole
waw var altså helt mundlam da du sendte beskeden.Den lille skid der allerede tager udfordringen om med at gå.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128