Laura går!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Caroline86

Laura fyldte 9 mdr. i torsdags.

I dag er hun syg. Har fået lussinge syge og har feber og er rigtigt skidt. Hun sad nede på gulvet og legede med alle sine sager og far og mor sad i sofaen. Pludselig vender barnet legetøjskurven på hovedet, rejser sig op og vraltrer over til sofaen!!!!

Begge forældre sidder med åben mund og fatter ikke en skid af hvad der lige er sket, men babyen elsker det og bliver ved med at valtre rundt... Hun skubber dog kurven foran sig, men jeg tror egentlig bare det er fordi hun synes det er sjovt, for hun går helt oprejst og virker ikke som om hun bruger kurven voldsomt som balancebom

Jeg er paf! Men skulle dele det med baby.dk!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Lone Jakobsen

hold da op det var tidligt men super at hun har mod på det, selv med masser af sygdom i kroppen 

den tidligste af mine gik da hun var 10 mdr.

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Dygtig pige....

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

Hva har i trænet med hende Hun er da super dygtig

Anmeld

23. november 2010

B&J

Ej hvor er hun bare dygtig der tog hun lige fusen på mor og far

Anmeld

23. november 2010

Caroline86

Tulipan skriver:

Hva har i trænet med hende Hun er da super dygtig

haha, ja det skulle man tro, ikke!?

Jeg forstår det slet ikke.. på den ene side er jeg jo MEGA stolt, men er også lidt bekymret, for hun er jo SLET ikke klar i hovedet til det

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

Caroline86 skriver:

haha, ja det skulle man tro, ikke!?

Jeg forstår det slet ikke.. på den ene side er jeg jo MEGA stolt, men er også lidt bekymret, for hun er jo SLET ikke klar i hovedet til det

Nej det er nok rigtigt. Men det bliver hun nok hurtigt hvis hun bliver ved med at rende rundt

Anmeld

23. november 2010

Zafir

Nøøøøøj Idun slap først taget i verden da hun var 13 mrd og 2 dage Hun havde ellers rejst sig op og gå da hun var 8 mrd - med et fast greb i noget....

Helt fantastisk Tillykke!!!

Anmeld

23. november 2010

Caroline86

Zafir skriver:

Nøøøøøj Idun slap først taget i verden da hun var 13 mrd og 2 dage Hun havde ellers rejst sig op og gå da hun var 8 mrd - med et fast greb i noget....

Helt fantastisk Tillykke!!!

det er ikke mere end 3 ugers tid siden Laura begyndte at gå rundt om ting (sofaen og lign.), så jeg er virkelig også overrasket... Hun skubbede kurven foran sig og så gik hun hen til den, skubbede den og gik hen til den osv... hun gik 2 meter!

Anmeld

23. november 2010

Laulund87

Hvor er hun dygtig! En pige der vil frem i verdenen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.