Laura går!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Sakris

Caroline86 skriver:

Laura fyldte 9 mdr. i torsdags.

I dag er hun syg. Har fået lussinge syge og har feber og er rigtigt skidt. Hun sad nede på gulvet og legede med alle sine sager og far og mor sad i sofaen. Pludselig vender barnet legetøjskurven på hovedet, rejser sig op og vraltrer over til sofaen!!!!

Begge forældre sidder med åben mund og fatter ikke en skid af hvad der lige er sket, men babyen elsker det og bliver ved med at valtre rundt... Hun skubber dog kurven foran sig, men jeg tror egentlig bare det er fordi hun synes det er sjovt, for hun går helt oprejst og virker ikke som om hun bruger kurven voldsomt som balancebom

Jeg er paf! Men skulle dele det med baby.dk!!!!!!!

Hvor er hun bare dygtig Sådan Laura!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Mor til L&S

Wauv Hvor er hun hurtig og dygtig... Fang det endelig på et billede og del dette store øjeblik med os

Anmeld

23. november 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

I dag er hun syg. Har fået lussinge syge og har feber og er rigtigt skidt. Hun sad nede på gulvet og legede med alle sine sager og far og mor sad i sofaen. Pludselig vender barnet legetøjskurven på hovedet, rejser sig op og vraltrer over til sofaen!!!!

Begge forældre sidder med åben mund og fatter ikke en skid af hvad der lige er sket, men babyen elsker det og bliver ved med at valtre rundt... Hun skubber dog kurven foran sig, men jeg tror egentlig bare det er fordi hun synes det er sjovt, for hun går helt oprejst og virker ikke som om hun bruger kurven voldsomt som balancebom

weeehuuu smukke... så kan hun snart gå til amager og besøge mig og gutterne  hvor er hun bare dygtig, og hvor må I være stolte!!! Håber mine drenge sys det ku være sjovt at kravle snart - hmm

Anmeld

23. november 2010

Bom

Go Girl... Sådan en dygtig pige du har fået dig der søde...

Anmeld

23. november 2010

Tina2

Hvor er hun bare dygtiiiiig :-) Super sejt!!!!!

Filuca gik da hun var 11½ mdr og Milas da han var 16 mdr....

Ja, der kommer gang i den når de går, he he..... Man skal lige vænne sig til det, ha ha;-)

Anmeld

24. november 2010

Caroline86

Malene84 skriver:

weeehuuu smukke... så kan hun snart gå til amager og besøge mig og gutterne  hvor er hun bare dygtig, og hvor må I være stolte!!! Håber mine drenge sys det ku være sjovt at kravle snart - hmm

haha.. nyd du at de rent faktisk ikke er OVERALT!

Tænk at man glæder sig sådan til at de begynder at kravle og efter 2 dage forbander man det langt væk fordi man SLET ikke har styr på dem længere! HAHAHA

Men ja, hvem ved... Daniel skal jo arbejde på Amager nu, så vi kunne da smide ham af på vejen og køre videre til Jer

Anmeld

24. november 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee yiiiipiiii tillykke, så nåede hun det inden jul

Anmeld

24. november 2010

Caroline86

1000 tak for alle Jeres svar!

Jeg ville gerne svare Jer allesammen, men jeg tror nogen herinde vil blive irriterede over at min tråd fylder så meget hæhæ!

Alle svar er læst og roserne er sat i rosetten på brystet og NØJ hvor jeg stråler!!!!

Anmeld

24. november 2010

Pige2009

Jaa...

Anmeld

24. november 2010

Caroline86

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee yiiiipiiii tillykke, så nåede hun det inden jul

dét gjorde hun

Vi skal passe på med hvad vi spøger med, for hun tager det tydeligvis som en udfordring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.