Laura går!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Zafir

Caroline86 skriver:

det er ikke mere end 3 ugers tid siden Laura begyndte at gå rundt om ting (sofaen og lign.), så jeg er virkelig også overrasket... Hun skubbede kurven foran sig og så gik hun hen til den, skubbede den og gik hen til den osv... hun gik 2 meter!

SÅ VILDT OM en uge så løber hun... bare vent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Caroline86

Zafir skriver:

SÅ VILDT OM en uge så løber hun... bare vent...

hhaha... ej, det håber jeg skisme ikke!

vi havde godt nok joket med at hun selv ville danse om træet i år, meeen... hmm!

vi må sgu hellere passe på med hvad vi siger, for hun tager det åbenbart som en udfordring

Anmeld

23. november 2010

M.O.A.R.

Sikke en dygtig pige!

Anmeld

23. november 2010

Zafir

Caroline86 skriver:

hhaha... ej, det håber jeg skisme ikke!

vi havde godt nok joket med at hun selv ville danse om træet i år, meeen... hmm!

vi må sgu hellere passe på med hvad vi siger, for hun tager det åbenbart som en udfordring

Jeg tipper under en uge hehe...

Anmeld

23. november 2010

Caroline86

Zafir skriver:

Jeg tipper under en uge hehe...

shhh

Anmeld

23. november 2010

Maise

VILDT SEJT MAND. Clara går rundt ved alt hele tiden , meeeeeeen har altid lige mindst en finger på et eller andet. Sej baby du har og mega flot.

Anmeld

23. november 2010

Cris

Hvor er det fantastisk! Det er altid en kæmpe oplevelse at se barnet pludseligt på to ben!

Jeg ville også bare sige, at I skal huske, at hun skal kravle så meget som muligt, men nu at hun fand ud, at det er sjovt at gå, ville hun måske slet ikke kravle mere. I skal finde så mange som mulige kravle-leg, når hun bliver størrer så kan I feks kravle om kap til at finde en legetøj eller så noget. Jeg ved, at det er svært med første barn, for man bliver altid så glad, når der er fremskridt hele tiden. Men at kravle (og alle bevægelser på kryds!) er faktisk vigtigere end vi tror! Forbindelser mellem den højre og vestre siden af hjernen bliver stærkere og stærkere og det ville hjælpe hende i fremtiden rigtigt meget, especielt sprogligt og senere når hun skal læse. Jeg ved meget om det, for jeg har en veninde, hvis første pige blev behandlet med kryds bevægelser (brain-gym) da hun var 4 år og det gør hun stadig i dag sammen med de andre børn. Voksene kan også få rigtigt meget af kryds bevægelser, det hjælper til rigtige mange ting.

Anmeld

23. november 2010

Caroline86

Cris skriver:

Hvor er det fantastisk! Det er altid en kæmpe oplevelse at se barnet pludseligt på to ben!

Jeg ville også bare sige, at I skal huske, at hun skal kravle så meget som muligt, men nu at hun fand ud, at det er sjovt at gå, ville hun måske slet ikke kravle mere. I skal finde så mange som mulige kravle-leg, når hun bliver størrer så kan I feks kravle om kap til at finde en legetøj eller så noget. Jeg ved, at det er svært med første barn, for man bliver altid så glad, når der er fremskridt hele tiden. Men at kravle (og alle bevægelser på kryds!) er faktisk vigtigere end vi tror! Forbindelser mellem den højre og vestre siden af hjernen bliver stærkere og stærkere og det ville hjælpe hende i fremtiden rigtigt meget, especielt sprogligt og senere når hun skal læse. Jeg ved meget om det, for jeg har en veninde, hvis første pige blev behandlet med kryds bevægelser (brain-gym) da hun var 4 år og det gør hun stadig i dag sammen med de andre børn. Voksene kan også få rigtigt meget af kryds bevægelser, det hjælper til rigtige mange ting.

1000 tak for rådet

Jeg vil helst have hun kravler, for hverken hun eller jeg er klar til at hun skal gå!!! Men mon ikke hun hurtigt finder ud af at hun kommer hurtigere frem ved at kravle, og at hun hurtigere kan sætte efter mormor og morfars hund ved at kravle!?

Jeg kravler i hvert fald rundt med hende nede på gulvet hele tiden og vi øver os IKKE i at gå...

Anmeld

23. november 2010

Cris

Caroline86 skriver:

1000 tak for rådet

Jeg vil helst have hun kravler, for hverken hun eller jeg er klar til at hun skal gå!!! Men mon ikke hun hurtigt finder ud af at hun kommer hurtigere frem ved at kravle, og at hun hurtigere kan sætte efter mormor og morfars hund ved at kravle!?

Jeg kravler i hvert fald rundt med hende nede på gulvet hele tiden og vi øver os IKKE i at gå...

Jeg tror, at når de først gå, så ville de prøve hele tiden, det er sjovere for dem, tror jeg. Så du skal snart være klar til en gående lille pige!   Men så kan du huske bagefter, at så tit som muligt kan I lege at kravle og finde på forskellige ting at kravle efter

Anmeld

23. november 2010

Caroline86

Cris skriver:

Jeg tror, at når de først gå, så ville de prøve hele tiden, det er sjovere for dem, tror jeg. Så du skal snart være klar til en gående lille pige!   Men så kan du huske bagefter, at så tit som muligt kan I lege at kravle og finde på forskellige ting at kravle efter

det er dejligt med råd, for som du siger kan det godt være svært når det er 1. barn

Vi kravler løs og så må vi se hvad hun mener om det med at gå! Da hun første gang kravlede "glemte" hun det igen for en kort stund og derfor blev der ikke mere ud af det før senere... Men hun er i det hele taget vildt hurtig motorisk (faktisk også sprogligt, ifølge sp) så det burde ikke komme som en kæmpe overraskelse for os.. men det gjorde det alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.